۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۰۷۶۷۷

نماز عید سعید فطر در ۲۵ مصلی جمعه استان بوشهر اقامه می شود

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز عید سعید فطر در ۲۵ مصلی جمعه استان بوشهر خبر داد.
نماز عید فطر در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی های سراسر استان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده صبح دوشنبه ساعت 7 نماز باشکوه عید سعید فطر در 25 مصلی جمعه سراسر استان برگزار می شود.

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر از مردم استان برای شرکت در این نماز با فضلیت دعوت کرد.

وی افزود: نماز عید سعید فطر در شهر بوشهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه می شود و در سایر مراکز شهرستان ها نیز به امامت ائمه جمعه برپا خواهد شد.

حجت الاسلام بهمیاری از اعزام هشت تیم رصد برای استهلال ماه شوال در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: شب گذشته این هشت تیم در برخی نقاط استان مستقر شدند و با توجه به عدم رؤیت ماه شوال، امروز به عنوان روز سی ام ماه مبارک رمضان اعلام شد و فردا عید فطر است.

وی با اشاره به آمادگی تمامی ستادهای نماز جمعه برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در سراسر استان، افزود: همه تمهیدات لازم برای برگزاری با صلابت این آیین و حضور گسترده مردم اندیشیده شده است و انتظار می رود مردم استان همچون سال های گذشته حضوری گسترده داشته باشند./833/203/ب1

ارسال نظرات