۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۰۸۱۴۳
مدیر حوزه علمیه قزوین:

مظلومیت شهید بهشتی در تاریخ ماندگار است

حجت الاسلام عباسی گفت: شهید بهشتی تئوریسین انقلاب بود و در سال ۵۸ با حکم حضرت امام(ره) رییس دیوان‌عالی کشور شد، اما چیزی که اهمیت بالایی دارد مظلومیت شهید بهشتی است که در تاریخ ماندگار شده است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین، ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به دست منافقین کوردل، گفت: شهید بهشتی تئوریسین انقلاب بود و در سال 58 با حکم حضرت امام(ره) رییس دیوان‌عالی کشور شد، اما چیزی که اهمیت بالایی دارد مظلومیت شهید بهشتی است که در تاریخ ماندگار شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که امام خمینی فرمودند «شهید بهشتی یک ملت بود»، خاطرنشان کرد: ایشان بدون شک با تقابل آراء و اندیشه‌ای که با جریان لیبرال‌ها و جریان نفاق از جمله در بحث اصل ولایت فقیه داشت، همیشه مورد خشم و کینه دشمنان و منافقان کوردل و گروه نفاق بود تا جایی که برای از بین بردن شهید بهشتی فاجعه هفتم تیر را به وجود آوردند.

وی در ادامه افزود: ایشان از ظرف زمان حیات خود و از لحظه لحظه‌های عمر شریف‌شان بیشترین استفاده را می کردند و در همه حال به یاد پروردگار متعال بودند و فعالیت‌های علمی، اجتماعی و به ویژه در زندگی روزمره خود را عبادت می‌دانستند و از این رو از تمام ثانیه‌ها و فرصتی‌هایی که خداوند در اختیار ایشان گذاشته بود از دست نداده و به غفلت نمی‌گذراندند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با بیان اینکه شهید بهشتی مظهر نظم و انضباط بود تصریح کرد: اين وقت‌شناسی و نظم در امورش جزئی از خصلت مدیریتی ايشان بود كه بعدها در انقلاب اسلامی به نحوی مؤثر و مفيد آشكار شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه ابراز کرد: شهید  بهشتي همواره خلاق و مبتكر بود و معمولا در هر ديدار يك فكر جديد به دوستان جوان خود القا می‌كرد و آنان را با يك فعاليت جديد در عرصه فكر و فرهنگ و تبليغ اسلامي آشنا می‌ساخت‌.

وی در پایان با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: از آنجایی‌که قوه قضاییه در جمهوری اسلامی ایران تامین‌کننده عدالت در کشور است، اهمیت بسیاری نسبت به دو قوه دیگر دارد، چرا که هر جا عدالت باشد اسلام و دین هم حضور دارد./۱۰۲/۸۷۳/ب۱

ارسال نظرات