۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۰۸۲۶۵
امام جمعه تبریز:

به برکت مدافعان حرم داعش در حال نابودی کامل است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه پیشگامی مدافعان حرم برای حضور در جبهه مقاومت نشان از بصیرت آنها داشت، گفت: امروز به برکت مدافعان حرم داعش در حال نابودی کامل است.
حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم شب گذشته در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حامد جوانی در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت با اشاره به کار بزرگ شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: مدافعان حرم با گذر از خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم سند افتخار کشور هستند، خاطرنشان کرد: شهیدان مدافع حرم نه تنها کشور را از خطر تروریسم نجات دادند بلکه منطقه را از وجود گروه های تروریستی داعشی خالی کردند و حامی مردم منطقه و جبهه مقاومت بودند و از حرم اهل بیت (ع) نیز صیانت کردند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: این مسلم است که اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در مرزهای خود و در داخل شهرها، درکرمانشاه و سنندج با داعش مقابله می کردیم و در حادثه تروریستی اخیر این را به وضوح لمس کردیم که شهدای مدافع حرم نگذاشتند امنیت و آسایش ملت ایران دچار خدشه شود.

وی با بیان این که برگزاری مراسمات یادبود و بزرگداشت شهدا، در حقیقت زنده نگاه داشتن آرمان و هدف این بزرگواران است، ابراز داشت: این بصیرت و آگاهی شهیدان مدافع حرم بود که آنها را برای حضور در مناطق خارج مرز ایران پیشگام کرد و امروز نتیجه بزرگ حضور این عزیزان را مشاهده می کنیم که داعش در حال نابودی کامل است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اقدام ارزنده سپاه در پاسخ قاطع به ترقه بازی مزدوران داعش در مجلس و حرم امام راحل، گفت: پیام این اقدام مقتدرانه سپاه این بود که امنیت خطر قرمز ماست و در هر جایی که به امنیت ما خدشه وارد شود با قدرت وارد خواهیم شد.

وی با بیان اینکه شش موشک روانه پایگاه تروریست‌ها شد تا بار دیگر هوس ترقه بازی از سوی تروریسم در ایران به سرشان نزند، افزود: داعش به نابودی خود نزدیک و نزدیک‌تر می شود و این امر را باید مرهون رشادت و ایثار شهیدان مدافع حرم بدانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده شهید حامد جوانی، ابراز داشت: تکریم خانواده شهدا تکریم راه و مسیر شهدا است، باید قدردان خانواده شهدا باشیم که با صبر و استقامت خود این مسیر را برای مدافعان حرم آسان کردند.

گفتنی است، شهید حامد جوانی ششمین فرزند آذربایجان است که در مبارزه با ایادی استکبار در جبهه مقاومت اسلامی به فیض شهادت نائل شد./۲۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات