۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۸۴۵۲

رژیم صهیونیستی بحران قطر را موجب تقویت روابط با عربستان دانست

وزیر اطلاعات جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: بحران قطر موجب نزدیکی و تقویت روابط با سعودی ها شده است.
روابط رژیم صهیونیستی و عربستان

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت اعلام کرد که یسرائیل کاتس، وزیر اطلاعات و جاسوسی این رژیم صهیونیستی آشکارا از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان خواسته است بنیامین نتانیاهو را برای سفر به عربستان دعوت کند.

آحرونوت با نقل سخنانی از کاتس نوشت: اسرائیل رژیم صهیونیستی می تواند در مقابل عادی سازی روابط پیشنهاد مشارکت امنیتی و اطلاعاتی برای جلوگیری از ایران و طرفدارانش را به عربستان و کشورهای حوزه خلیج (فارس) بدهد.

برپایه این گزارش، ایریف لوین وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز برای دسترسی بیماران کشورهای حوزه خلیج فارس جهت معالجه در بیمارستان های سرزمین های اشغالی از کاخ سفید خواست در این باره میانجی گری کند.

وی درجریان سفرش به لهستان گفت: هنوز به آن نقطه که گردشگران عادی از کشورهای حوزه خلیج (فارس) به اسرائیل سفر کنند، نرسیده ایم.

وزیرگردشگری رژیم صهیونیستی درعین حال افزود: تماس ها با طرف های عالی رتبه در کاخ سفید برای میانجی گری بین وزارت گردشگری و چند کشور حوزه خلیج (فارس) صورت گرفته است.

به نوشته هاآرتص مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا به طور تلویحی به روابط غیرعلنی با برخی کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرده اند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات