۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۰۸۵۷۴

حکیم بر اطاعت از اوامر آیت الله سیستانی تاکید کرد

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به آزادی استان موصل از چنگال داعش، تصریح کرد: همچنان از اوامر حضرت آیت الله سیستانی پیروی می‎کنیم.
سید عمار حکیم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، سالروز انقلاب 1920میلادی علیه حکومت استعمارگر بریتانیا را گرامی داشت و خاطرنشان ساخت: انقلاب دهه بیست دلیلی روشن بر اقتدار و توانایی ملی مردم عراق و نشان دهنده وحدت است زیرا مردم کرد شمال و با عرب جنوب در برابر اشغالگران بریتانیا با یکدیگر متحد شدند.

وی افزود: انقلاب 1920میلادی ماه‎ها به طول انجامید و نتیجه اولیه آن پیروزی مستقیم بر اشغالگران و دستیابی به استقلال ملی بود.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق بیان داشت: در این روزهای مبارک که مردم کریم و بزرگ عراق پیروزی‎‌های مقتدرانه فرزندان خود در ارتش و نیروهای بسیج مردمی را جشن می گیرند و شاهد لحظه آزادی کامل موصل از دست داعش هستیم.

وی پیروزی مجاهدان عراقی در برابر جریان تروریستی داعش در استان موصل را تبریک گفت و اظهار داشت: این پیروزی را به عشائر، شهدا و فرماندهان تبریک می‎گویم و باردیگر اعلام می‎کنیم همچنان مطیع امر حضرت آیت الله سیستانی هستیم./994/ب۹۰۳/ف

ارسال نظرات