۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۰۸۶۶۳
برای سال تحصیلی جدید؛

دوره های تدریس مبانی شهید مطهری در مدرسه امام خامنه ای اهواز برگزار می شود

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری دوره های تدریس مبانی شهید مطهری، افتتاح کتابخانه و گسترش مطالب پژوهشی و فرهنگی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
مطهری

حجت الاسلام مصطفی شکرانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره مشاوره در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: این دوره هر هفته در دو روز و با حضور 8 طلبه و تدریس حجت الاسلام ایزدی از قم برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه تدریس مبانی شهید مطهری برای 4 دوره از برنامه های در نظر گرفته شده برای سال جدید تحصیلی است، اظهار داشت: این دوره ها هر دو ماه و با تدریس آقای گلپایگانی و با محوریت موضوع های عدالت، حقوق زن و مرد در اسلام «مبانی، اخلاق جنسیتی و حجاب» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دوره های مبانی شهید مطهری 30 طلبه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: نشریه مصباح الحقایق از دیگر اهتمامات معاونت پژوهش در سال آینده تحصیلی است که نخست با مباحث سیاسی آغاز شد و در سال پیش رو مباحث فرهنگی و علمی را اضافه خواهیم کرد.

حجت الاسلام شکرانی افزود: برای جشنواره علامه حلی استانی تاکنون 30 مقاله جمع آوری شده است و کتابخانه مدرسه با مساحت 150 متر راه اندازی شده و در سال تحصیلی جدید افتتاح خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری دوره آموزش تخصصی مقاله نویسی و تشکیل هسته پژوهشی با حضور طلبه های مستعد امر مقاله نویسی خبر داد./9456/ت۳۰۳/ج۱

ارسال نظرات