۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۰۸۷۹۵
عضو شورای مرکزی حزب‌الله:

حوادث منطقه‌ای سبب غفلت حزب‌الله از دشمن اسرائیلی نخواهد شد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله تاکید کرد که مسائل داخلی و منطقه‌ای هیچگاه سبب غفلت رزمندگان از دشمن اصلی جهان اسلام یعنی اسرائیل نخواهد شد.
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب اله

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که پرواز هواپیماهای جنگی و مانورهای نظامی اسرائیل و کشورهای همسایه در نزدیکی مرزهای فلسطین ملت لبنان را نخواهد ترساند بلکه نتیجه معکوس خواهد داشت.

قاووق با حضور در مراسم کلنگ‌زنی حسینیه اهل البیت در منطقه بلیدای جنوبی خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی بر مشغول ساختن و نابودی مقاومت در بحران سوریه شرط بندی کرده بود اما بعد از شش سال از گذشت این بحران معلوم شد که توان سیاسی، نظامی و پشتوانه مردمی مقاومت افزایش یافت.

وی افزود: هیچ مساله‌ داخلی و خارجی از بحران سوریه گرفته تا مساله اتخابات پارلمانی ما را از رصد تحولات منطقه غافل نخواهد کرد. ملت لبنان آگاه، هوشیار بوده و به دقّت حوادث منطقه را برای مبارزه با دشمن اسرائیلی و هر خطر تکفیری رصد می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: هرچند که داعش در آستانه نابودی بوده و پروژه تکفیری‌ها رو به شکست است اما خطر جریان‌های تکفیری همچنان باقی است خصوصا آنکه مناطقی مانند بعلبک نیز همچنان در اشغال تکفیری‌ها است.

شیخ قاووق با اشاره به حضور نظامی حزب‌الله در سوریه اظهار داشت که اگر حزب‌الله با دشمن تکفیری در سوریه مبارزه نمی‌کرد امروز باید شاهد حضور داعش در خاک لبنان می‌بودیم. جانفشانی‌های فرزندان مقاومت در سوریه توانست لبنان را در امنیت نگاه دارد.

وی با تاکید بر آنکه هیچگاه در حفظ تمامیت ارضی و آرامش و امنیت لبنان کوتاهی معنا ندارد، گفت: زمان مناسب برای مبارزه با گروهک‌های تروریستی تکفیری در رأس بعلبک و منطقه عرسال فرا رسیده است. لبنان به پشتوانه مردم، حزب الله و ارتش با بزرگترین تهدید خود یعنی اسرائیل مبارزه خواهد کرد./981/ب902/ر

ارسال نظرات