۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۰۸۹۸۹
فرمانده انتظامی کردستان:

مشکل امنیتی در مرزهای کردستان نداریم

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: خوشبختانه نه تنها در مرز بلکه در شهرستان‌های استان کردستان نیز هیچ مشکل امنیتی نداریم.
راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار مسعود خرم‌نیا با اشاره به امنیت و آرامش کنونی موجود در منطقه، اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به استقرار یگان‌های مرزبانی در طول نوار مرزی و حضور نیروهای سپاه، انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی در مناطق، مشکل امنیتی در مرزهای کردستان نداریم.
وی گفت: طبیعی است اگر مرزها ناامن باشد باید بازتاب آن در داخل شهرها دیده شود اما خوشبختانه نه تنها در مرز بلکه در شهرستان‌های استان کردستان نیز هیچ مشکل امنیتی نداریم.
فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: مرزهای کردستان کاملاً به‌صورت محسوس و نامحسوس تحت اشراف و کنترل عملیاتی و اطلاعاتی قرار می‌گیرد و  خوشبختانه در این اتفاقات اخیر تروریستی هیچ ناامنی نداشتیم.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های تمامی مرزبانان و مرزداران، نیروهای سپاه و دستگاه امنیتی گفت: نیروهای مسلح کردستان به هرگونه عکس‌العمل معاندین و دشمن پاسخ خیلی شدید، قوی و به‌هنگامی می‌دهند و در این راستا آمادگی کامل دارند.
سردار خرم‌نیا با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان‌های کردستان امنیت خوبی برقرار است، افزود: در ایام انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تمامی نقاط استان که شعب اخذ رأی وجود داشت رأی‌گیری در کمال آرامش و امنیت انجام شد و هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداشتیم.
وی اظهار کرد: اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون هیچ مشکل امنیتی در کردستان برگزار شد نشان از امنیت پایدار استان است.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به وضعیت گلوگاه‌ها گفت: در عقبه مرز و ایستگاه‌های بازرسی سطح استان اقلام ممنوعه و افراد مشکوکی که بخواهند وارد منطقه شوند «تحت کنترل» بوده و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات