۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۰۹۰۹۷
امام جمعه هویزه:

هدف اصلی منافقین و استکبارجهانی ضربه زدن به اصول انقلاب اسلامی است

امام جمعه هویزه با اشاره به هدف اصلی منافقین و استکبار جهانی، گفت: ضربه زدن به اصول و مبانی انقلاب اسلامی هدف اصلی استکبار جهانی و منافقین است، که ناکام خواهند ماند.
نشست منافقین در پاریس

حجت الاسلام ناصر نیسی راد، امام جمعه هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: همدستی منافقین با استکبار جهانی از جمله آمریکا و آل سعود تنها هدف مشترکی را دنبال می کنند و آن هم ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است و مایه تأسف است که کسی به منافقین گوشه چشمی اعتماد کند.

امام جمعه هویزه افزود: منافقین از بدو تأسیس مبانی خودشان را مشخص کردند و به هیچ چیزی قانع نمی شوند مگر اینکه انقلاب اسلامی و مردم از اصول خودشان دست بردارند اما موفق نبودند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم درباره دشمنان اسلام، گفت: در قرآن کریم آمده است (لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری) این کلمه لن یعنی اصلا راضی و قانع نخواهند شد و اصرار دارند که مبانی اسلام و انقلاب ما را که امام راحل برای ما ترسیم کرد تغییر دهند و این تنها هدف اصلی منافقین و آل سعود و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام نیسی راد ادامه داد: منافقین با همگرایی که با استکبار جهانی همچون آمریکا و آل سعود و اسرائیل و انگلیس دارند، بدانند که به هیچ وجه قادر نیستند سد مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار کشورمان را خدشه دار بکنند.

وی درباره نشست اخیر منافقین در فرانسه، خاطرنشان کرد: منافقین در سطح مسائل سیاسی و بین المللی بسیار ضعیف و مأیوس ظاهر شدند ولی مدام تلاش می کنند با این نشست ها بتوانند با حمایت کشورهای غربی و آل سعود روحیه جدیدی را بگیرند که جایگاه منزوی خود را در دنیای سیاست تقویت کنند./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات