۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۰۹۳۸۷
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

روحانیان در مقابل انحرافات، آتش به اختیار عمل کنند

دادستان ویژه روحانیت کل کشور گفت: روحانیان باید در مقابل انحراف ها مقاومت کنند و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار باشند.
همایش روحانیت صیانت و پیشگیری در ارومیه حجت الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در همایش روحانیت، صیانت و پیشگیری در ارومیه، روحانیت را اثرگذارترین جریان معاصر خواند و اظهار کرد: علما و روحانیان مرزبانان فرهنگی، فکری، اخلاقی و اندیشه ای جامعه هستند.

وی با اشاره به جایگاه علما در جامعه، گفت: همین مسأله موجب حساسیت و توجه دشمنان به قشر روحانیت در جهت کاستن از اثرگذاری آن می شود و در این راه از هیچ خباثت، توطئه و دسیسه‌ای دست بر نمی کشند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: سیاسی بودن روحانیت به معنای حضور در یک حزب و دسته سیاسی نیست، به معنای آن است که طلبه نیاز اقتضائات زمان را بشناسد و متناسب با آن شرایط نقش و وظیفه خود را ایفا کند

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به هشدار های رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ، بیان داشت: دشمنان قصد دارند در جامعه روحانیت هم مانند سایر نهادها و ارگان های تأثیرگذار نفوذ کنند.

وی با تأکید بر اینکه سازش راه حل مشکلات جامعه امروز نیست، گفت: هزینه سازش به مراتب بیشتر از چالش است، بنابراین روحانیان باید در مقابل انحراف ها مقاومت کنند و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار باشند.

دادستان ویژه روحانیت کل کشور و تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به طرح شبهه افکنی دشمنان، اظهار کرد: ضروری است که روحانیان با امر به معروف در مقابل اقدامات دشمنان ایستادگی کنند

وی یادآور شد: شما ببینید افرادی همچون سید حسن نصرالله و مجاهدان جبهه مقامت را چقدر ترور شخصیت می‌کنند؟ دلیلش آن است که یک عالم دینی و آشنا به درد مردم، جامعه را بیدار می کند./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات