۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۵۰۹۵۱۲

تشریح ابعاد جنایت هولناک بمباران شیمیایی سردشت در راهیان نور شمال غرب

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه شهدا آذر بایجان غربی گفت: امسال ابعادی از جنایت هولناک بمباران شیمیایی سردشت برای مسافران راهیان نور تشریح می شود.
اردوی راهیان نور طلاب خواهر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، مسؤول اردویی راهیان نور سپاه شهدا آذر بایجان غربی اظهار داشت:در سیاست گذاری صورت گرفته در خصوص اجرای برنامه ها در  یادمان های شهداء در استان آذربایجان غربی به گونه ای برنامه ریزی شده است که  محور برنامه های  پیش بینی شده متناسب با عملیات های صورت گرفته در این مناطق  باشد.

وی ادمه داد: باید تلاش کنیم  ابعاد مختلف رشادت های دوران دفاع مقدس به همراه  جنایت های دشمن بعثی به نسل جوان  منتقل  شود.

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه شهداء آذر بایجان غربی بابیان اینکه یکی از جنایت های رژیم بعثی بمباران مردم بی گناه  سردشت در 7 تیر 1366بود ،خاطر نشان کرد: به منظور تشریح این اقدام خبیث دشمن در راهیان نور امسال سعی شده است ابعاد از این اقدام در یادمان شهدای سردشت  برای  مسافران راهیان نور تشرح شود.

وی در پایان به آمادگی این سازمان در میزبانی از زائران راهیان نور اشاره کرد و در این زمینه اظهار داشت: در هفته آینده به صورت گسترده شاهد ورود کاروان های راهیان نور اعزامی از سراسر کشور به استان آذر بایجان غربی خواهیم بود./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات