۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۰۹۶۲۲
تحلیلگر مسائل سیاسی:

کسانی که به سپاه هجمه وارد می کنند، پایبند به کشور و ملت نیستند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تضعیف سپاه پاسداران از سوی برخی خواص، گفت: این افراد پایبند به کشور و ملت نیستند، چرا که امام(ره) فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
موشک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

حجت الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید واعدوا لهم مااستطعتم من قوه یعنی آنچه در توان دارید توان خودتان را به کار بگیرید و مانور بدهید جلوی دشمنان که ترهبون به عدوالله و عدوکم و دشمن را بترسانید.

تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس، حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به هجمه های اخیر علیه سپاه پاسداران، ابراز داشت: کسانی که به سپاه هجمه وارد می کنند هدفشان تضعیف این نیروی مردمی و انقلابی و اینکه جلوی دشمن کم بیاورد که در واقع این هجوم کنندگان کار دشمن را انجام می دهند.

حجت الاسلام شوشتری نسب با تبیین بیانات امام راحل(ره) درباره سپاه پاسداران، گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همیشه بر اهمیت جایگاه سپاه تأکید داشتند و فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، پس کسانی که به سپاه هجمه وارد می کنند پایبند به ملت و کشور هم نیستند.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: کسانی که در کشور تصمیم ساز مردم هستند بر طبل دشمن می کوبند و مثل آمریکا در جهان که سپاه هراسی را انداخته است، نقش ایفا می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه درباره اهمیت موشک سازی بیشتر براساس بیانات فرمانده معظم کل قوا، بیان داشت: در حمله اخیر سپاه پاسداران با نام لیله القدر که به مواضع گروهک های تروریستی صورت گرفت، هم اسرائیل و هم عربستان وحشت کردند و اینجا معنای آیه قرآنی را درک می کنیم که اگر این کار را انجام بدهیم ترهبون به عدوالله و دشمن مقابل ما کم می آورد پس ضرورت موشک سازی و تقویت مسائل نظامی بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام شوشتری نسب ادامه داد: عملیات لیله القدر که پاسخ محکمی به حملات تروریست ها به حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت سبب شد که دوست و دشمن در مقابل سپاه پاسداران متواضع شود و حتی به پاسخ کوبنده سپاه به مواضع تروریست ها، تبریک و باریک الله بگویند.

تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان با اشاره به مواضع خواص کشور درباره سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: این آقایان باید مراقب اطرافیان خود باشند، همانطور که امام(ره) به مرحوم منتظری فرمود که مراقب اطرافیانت باش و توصیه ما هم به خواص این است که مراقب اطرافیان خود باشند و آنها را تطهیر کنند چون این مواضع را برایشان تهیه می کنند پس فقط باید به دیده بان انقلاب یعنی مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و خضر نظام ما ایشان هستند./9453/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات