۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۰۹۹۵۵
مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون:

آمریکا به دنبال نسل کشی دینی و فرهنگی در جامعه ایرانی است

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: آمریکا و ایادی استکبار جهانی تلاش می کنند که از طریق جنگ نرم و مسموم کردن ذهن جوانان و ترویج بی عفتی و بی حجابی، نسل کشی دینی کنند.
حجت الاسلام مجتبی قائد امینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف که با حضور خواهران مبلغه حوزه قزوین، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت:  آمریکا و ایادی استکبار جهانی تلاش می‌کنند که از طریق جنگ نرم و مسموم کردن ذهن جوانان و  ترویج  بی‌عفتی  و بی‌حجابی،  نسل کشی دینی کنند.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون در ادامه با تاکید بر این که دشمن به دنبال زمین‌گیر کردن مسلمانان در عرصه فرهنگی ابراز کرد: ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در این دوران بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمنان در شبکه‌های اجتماعی به دنبال رواج بی‌حیایی و بی‌عفتی هستند، تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه‌های مجازی علاوه بر محاسن و خوبی‌ها، ضررهای بسیاری را هم به همراه دارند، که باید ابتدا فرهنگ استفاده از این ابزارهای روز را نهادینه کرد.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون تصریح کرد:  دشمنان از هر طریق ممکن سعی در نفوذ بین مردم و سست کردن عقاید و آرمان‌های آنها را دارند و تنها راه برخورد با نقشه‌های دشمنان، هوشیاری در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به ولنگاری فرهنگی، افزود: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف باورهای دینی و اسلامی جامعه ایرانی هستند و وظیفه ما است که با هوشیاری و آگاهی کامل توطئه‌های شوم دشمن را خنثی کنیم.

گفتنی است، در این نشست خواهران مبلغه، مطالبی را در رابطه با راهکارهای ترویج حجاب و عفاف در جامعه بیان کردند./873/۱۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات