۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۱۰۱۲۲
آیت الله نجفی:

عراق به جوانان مومن و پرتلاش نیازمند است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد: جوانان مومن و پرتلاش می‎توانند عراق را به پیشرفت و آبادانی برسانند.
آیت الله بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از دانشجویان دانشگاه کوت و خانواده شهدای بسیج مردمی با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار ضمن قدردانی از رشادت و جانفشانی شهدا در مبارزه با جریان تروریستی داعش گفت: زیارت قبور شهدا سنت نبی اکرم (ص) است و ما نیز باید به این سنت توجه ویژه‎ای داشته باشیم.

وی دیدار و خوشحال کردن خانواده شهدا را دارای ثواب بسیاری دانست و افزود: ان شاء الله شهدای عراق در در روز قیامت با شهدای کربلا محشور می‎شوند زیرا آنان از قبر امام حسین (ع) و مقدسات دفاع کردند. شهدا ثابت کردند که سید الشهدا (ع) زنده است و خونش برای یاری دین رسول اکرم (ص) می جوشد.

حضرت آیت الله نجفی همچنین در دیدار با جمعی از اعضای انجمن جوانان حسینی استان میسان خواستار تامل و تفکر در عظمت مخلوقات خداوند متعال و نظام هستی شد و اظهار داشت: جوانان باید با قلب پاک در مسیر تبلیغ دین مبین اسلام قدم بردارند تا به بتوانند به رحمت، رضوان و بهشت خدا دست پیدا کنند.

وی عراق را کشوری مقدس توصیف کرد و بیان داشت: جوانان دارای اهمیت بسیاری هستند و عراق به آنان نیاز دارد بنابراین باید با تلاش و جدیت بیشتری در جهت پیشرفت این کشور قدم بردارند.

حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی در دیدار با اعضای انجمن جوانان حسینی استان میسان تصریح کرد: جوانان حسینی الگو شایسته‎ای برای جامعه عراق هستند. عشق و علاقه به امام حسین (ع) موجب حضور جوانان در خط مقدم نبرد با تروریسم و دستیابی به پیروزی‎های ارزشمند در مقابل داعش شد./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات