۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۱۰۱۶۶
امام جمعه شهرامام:

انتقاد علیه سپاه انتقاد علیه ولایت و رهبری جامعه اسلامی است

حجت الاسلام فیض الاسلام گفت: منتقدان علیه سپاه منتقدان جایگاه ولایت و رهبری جامعه اسلامی هستند چرا که سپاه پاسداران علاوه بر حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مدافع حریم ولایت است.
امام جمعه شهرامام حجت الاسلام فیض الاسلام

حجت الاسلام احمد فیض الاسلام، امام جمعه شهرامام در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با هجمه های اخیر علیه سپاه پاسداران، اظهار داشت: یکی از نشانه های ایمان و اثبات آن با توجه به قرآن کریم و برخی روایات و احادیث اهل بیت(ع) عدم سست شدن در عقیده و باورها و حفظ اقتدار است.

امام جمعه شهرامام افزود: خداوند متعال می فرماید سست نشوید، ناراحت نشوید و ترسی هم نداشته باشید یعنی در مقابل دشمن که بخواهد به شما حمله کند ترس نداشته باشید زیرا شما برتر و بالاتر هستید اگر باور دارید که اهل ایمان هستید.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرامام با اشاره به ارتباط اقتدار با آیات قرآن کریم، گفت: یکی از راه های حفظ برتری که در قرآن کریم به آن اشاره شده است و به آن پرداختیم، حفظ اقتدار و داشتن قدرت نظامی، علمی و عملی در مقابل دشمنان است.

حجت الاسلام فیض الاسلام خاطرنشان کرد: آنچه ما امروز در مجموعه رفتار دستگاه استکبار جهانی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاهده می کنیم، همین ترس از اقتدار کشور ما است، با تکیه بر شعار امام خمینی(ره) که فرمود ما می توانیم و حضرت امام این اقتدار و قدرت را در وجود جامعه دید که این شعار را داد.

وی با اشاره به برخورد نظام سلطه به ویژه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: استکبار جهانی که در صدر آن آمریکا و متحدانش است برای مقابله با اقتدار وعزت جمهوری اسلامی، هم دست به تحریم زدند و هم تمدید کردند که امیدواریم در مجاهدت در باب اقتصاد این تحریم ها خنثی شوند.

امام جمعه شهرامام ادامه داد: با توجه به تهدیدات نظامی پوچ آمریکا و همدستانش در مقابل کشور ما لازم شد که اقتدار خود را بالا ببریم که سپاه پاسداران به خوبی این امر را انجام داد و در حمله اخیر به محل استقرار تروریست ها در عملیات لیله القدر این اقتدار نظامی را مشاهده کردیم.

حجت الاسلام فیض الاسلام در رابطه با فواید تقویت مسائل نظامی در کشور ما، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود پس لازم است جهت اقتدار بیشتر نظامی و موشک سازی بر اساس فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری بیشتر کار شود.

وی با انتقاد از هجمه های اخیر علیه سپاه پاسداران، اظهار داشت: متأسفانه برخی در داخل کشور آب به آسیاب دشمن ریختند و نسبت به سپاه عزیز هجمه هایی وارد کردند و درباره پرتاب موشک ها به تروریست ها و اسامی مندرج روی موشک ها ایراد گرفتند که این ناشی از ترس آنها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرامام در پایان تاکید کرد: انتقاد به سپاه پاسداران انتقاد به رهبری است چرا که درایت و بصیرتی که مقام معظم رهبری دارند قطعا بیشتر از دیگران است و تمام قد در مقابل این هجمه ها و انتقادها علیه سپاه ایستادگی و دفاع می کند./9453/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات