۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۱۰۲۷۴

آغاز کنفرانس همبستگی با مردم فلسطین در ترکیه

کنفرانس دو روزه اعلام همبستگی با مردم فلسطین با شرکت اتحادیه‌های دانشجویان و سازمان جوانان ۳۰ کشور از در شهر «استانبول» ترکیه آغاز به کار کرد.
حمایت از فلسطین در ترکیه

به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس اعلام همبستگی با مردم فلسطین با شرکت اتحادیه‌های دانشجویان و سازمان جوانان ۳۰ کشور در شهر «استانبول» ترکیه آغاز به کار کرد.

این کنفرانس که روند غصب سرزمین‌های فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند، با هماهنگی انجمن جوانان منطقه آناتولی ترکیه و ائتلاف بین‌المللی جوانان و اتحادیه‌های دانشجویان برای حمایت از فلسطین در حال برگزاری است. 

«صالح توران»، رییس انجمن جوانان منطقه آناتولی ترکیه در مراسم افتتاحیه این کنفرانس گفت: ما با رأس قرار دادن دستورالعمل حمایت از مردم فلسطین، قدس و مسجدالاقصی این کنفرانس را برای دومین سال برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هدف این کنفرانس اعلام همبستگی با مردم فلسطین در دفاع از مسجدالاقصی و سرزمین‌های اشغالی است، افزود:‌ ما به نمایندگی از تمام جوانان مسلمان دنیا که در مسأله فلسطین هم‌عقیده هستند، در این کنفرانس همبستگی خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنیم.

«ایهاب نافی»، رییس اتحادیه‌های دانشجویان و ائتلاف بین‌المللی جوانان نیز گفت: هدف این کنفرانس زنده نگه داشتن اهداف مردم فلسطین در قلوب مسلمانان دنیا است.

وی اظهار کرد: ما چنین کنفرانس‌هایی را برای رساندن این پیام به تمام دنیا برگزار می‌کنیم که اهداف مردم فلسطین نمی‌تواند از برنامه‌های روزمره ما مسلمانان زدوده شود و اعراب و مسلمانان حقوق مردم فلسطین را باز خواهد گرداند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات