۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۱۰۴۵۷
امام جمعه شعیبیه شوشتر:

هدف دشمن از تشکیل گروهک های تروریستی ضربه زدن به اسلام است

حجت الاسلام منصوری گفت: غرب و نظام سلطه با هدف شوم تشکیل گروهک های تروریستی، قصد ضربه زدن به اسلام ناب را دارند.
نظام سلطه

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شعیبیه شوشتر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دشمن با نام اسلام، سر اسلام را می خواهد بزند و با تشکیل گروهک های تروریستی قصد ضربه زدن به اسلام ناب را دارد و اسلام هراسی را در دنیا به راه انداخته است.

امام جمعه شعیبیه شوشتر افزود: نظام سلطه و جهان غرب احساس نگرانی کرد از اینکه مردم آزاده جهان به سمت تفکر و منش اسلامی در حال گرایش هستند و هر مستضعفی و آزاده ای با توجه به فرمایشات دین مبین اسلام به سمت این دین گرایش پیدا کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شعیبیه شوشتر در رابطه با نحوه دشمنی نظام سلطه با اسلام، گفت: یکی از حربه های دشمن جهت ضربه زدن به اسلام، اسلام هراسی است، که اسلام را خشن و آموزه های غربی را بسیار خوب و مهربان معرفی کند.

حجت الاسلام منصوری در ادامه ابراز داشت: نظام سلطه و استکبار جهانی با تشکیل گروهک های تروریستی به نام اسلام قصد ضربه زدن به اسلام ناب و اصیل را دارد تا به جهان بگوید گه اسلام دینی خشن، تجاوزگر و جنگ طلب است تا محبت واقعی مردم به اسلام را کاهش دهد.

وی در تبیین جایگاه جمهوری اسلامی در جهان به ویژه منطقه، بیان داشت: جمهوری اسلامی با هدف دفاع از مظلومان و حقوق بشر مستضعفان جهان به ویژه منطقه خاورمیانه گام های مثبتی را برداشته است اما غربی ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

امام جمعه شعیبیه شوشتر در پایان خاطرنشان کرد: به جوانان عزیز که نسل سرنوشت ساز و امیدساز آینده کشور هستند، توصیه می کنم بصیرت را اولویت خودشان در همه کارها قرار داده و بصیرت افزایی را سرلوحه خود قرار دهند و فرمایشات مقام معظم رهبری را در همه زمینه ها به کار بگیرند./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات