۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۱۰۶۴۱
لاریجانی:

مجلس پیگیر موضوع موسسات مالی و اعتباری است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز پارلمان گفت: مجلس برای یک هفته به بانک مرکزی مهلت داد تا موضوع نگران کننده موسسات مالی و اعتباری را رفع کند.
علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه بیستم تیر در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز، گفت: در ابتدای این جلسه آقای پزشکیان که از سوی مجلس شورای اسلامی مامور بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری شده بود به ارائه گزارش پرداخت و پس از او، رئیس بانک مرکزی گزارش خود را به مجلس و وکلای ملت ارائه کرد.

وی ادامه داد: نظر کلی وکلای ملت بر این مبنا شکل گرفت که بانک مرکزی موضوع موسسات مالی و اعتباری را در اسرع وقت مورد حل و فصل قرار دهد. بر همین اساس نیز دولت تا هفته آینده گزارشی را به مجلس ارائه دهد تا نگرانی‌ها در خصوص موسسات مالی و اعتباری برطرف شود، ضمن اینکه اگر کمک مجلس شورای اسلامی لازم بود، خانه ملت در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

لاریجانی در پایان، گفت: مجلس تا هفته آینده پیگیر موضوع خواهد بود، اضافه بر این نیز پیشنهاداتی از سوی مجلس شورای مطرح شد که اگر به آنها عمل شود می‌تواند رافع موضوع باشد./۸۵۶/ 
۲۰۲/ص

ارسال نظرات