۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۱۰۸۷۶
ویژه روحانیان بوشهری؛

دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره در قم برگزار می شود

حجت الاسلام آذرشب از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: این دوره ویژه روحانیانی از استان بوشهر است که دوره مقدماتی را با موفقیت طی کرده باشند.
آذرشب  معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: این دوره ویژه روحانیانی از استان بوشهر است که دوره مقدماتی را با موفقیت طی کرده باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به دوره مقدماتی برگزار شده افزود: تعداد 35 نفر از اساتید و طلاب استان بوشهر موفق به طی دوره مقدماتی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره شدند و این افراد جهت شرکت در دوره تکمیلی(سرفصل آشنایی با روش تحلیل تست های روان شناسی و فنون مصاحبه) به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

وی بیان داشت: دوره تکمیلی مشاوره هفت سرفصل دارد که در شهر مقدس قم یکی از سرفصل های آن برگزار خواهد شد و شش سرفصل دیگر در استان بوشهر و در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

حجت الاسلام آذرشب هدف از برگزاری دوره های مقدماتی و تکمیلی مشاوره را کادرسازی جهت امر مشاوره در مدارس علمیه عنوان کرد و ابراز داشت: از افرادی که دوره های مقدماتی و تکمیلی را با موفقیت سپری کنند به عنوان مشاور در مدارس علمیه استان استفاده خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر زمان برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره را 24 تا 29 تیر در مدرسه علمیه معصومیه شهر مقدس قم عنوان کرد.

گفتنی است دوره مقدماتی آشنایی با مهارت های مشاوره در استان با حضور 60 نفر از روحانیان در مدارس علمیه استان بوشهر برگزار و 10 سرفصل مورد بحث قرار گرفت./204/833/ب1

ارسال نظرات