۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۱۰۸۸۸

فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه تشریح شد

ساکی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته از سوی اداره تبلیغات اسلامی هویزه در سه ماهه اول سال ۹۶، به تشریح آن ها پرداخت.
میثم ساکی

میثم ساکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دوره های قرآن کریم در رشته های روخوانی، روانخوانی، صحیح خوانی و حفظ قرآن کریم را در تابستان جهت اوقات فراغت برگزار خواهیم کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با تشریح برنامه ها و فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، افزود: تعداد 20 مبلغ و مبلغه به روستاهای اطراف هویزه اعزام خواهند شد که فعالیت تبلیغی آن ها در قالب فعالیت های آموزشی و فرهنگی برای کودکان، نوجوانان و جوانان خواهد بود.

این مقام مسؤول درباره حمایت از فعالیت های مربوط به امور قرآنی، ابراز داشت: از حدود 12 جلسه قرآن خانگی در شهرستان هویزه حمایت شد و با آنها همکاری مطلوبی داشتیم که سعی داریم جلسات دائمی و خانگی قرآن کریم را فعال تر و منسجم تر کنیم.

ساکی در ادامه خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول سال جاری چون همزمان با ماه مبارک رمضان بود، برنامه های فراوانی از قبیل جلسات تفسیر قرآن کریم، کارگاه های آموزشی، مراسم های جمع خوانی قرآن کریم در این ماه پرخیر و برکت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ادارات شهرستان هویزه، بیان داشت: از دیگر برنامه های سه ماهه اول سال 96 اداره تبلیغات اسلامی هویزه، مسابقات قرآن کریم در قالب رشته های حفط و قرائت برای کارمندان دولتی و مؤسسات غیردولتی بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه تصریح کرد: در سه ماهه اول سال 96 برنامه هایی از قبیل 2 برنامه برای ولادت امام حسن مجتبی(ع)، 20 برنامه برای شهادت حضرت علی(ع) و برنامه های فراوانی هم برای نیمه شعبان برگزار شد.

این مقام مسؤول با اشاره به همایش های صورت گرفته، ابراز داشت: در استقبال از ماه مبارک رمضان، همایش طلایه داران تبلیغ، همایش امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از مواکب و هیأت های اربعین حسینی از سوی اداره تبلیغات اسلامی هویزه صورت گرفت.

ساکی در پایان گفت: با وجود گرمای بی سابقه امسال استان خوزستان اما شاهد آن هستیم که مبلغان و مبلغات ما و حتی جوانان مساجد و فعالان فرهنگی و تبلیغی به صورت مستمر و خستگی ناپذیر فعالیت دارند./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات