۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۱۱۲۷۱
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

احیای امر به معروف، راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی پیش روی خانواده ها و نسل جوان، گفت: احیای امر به معروف راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر عصر امروز در  همایش عفاف و حجاب در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران این شهرستان، گفت: رعایت عفاف و حجاب در خانواده و جامعه آرامش بخش است.

وی حفظ حجاب و عفاف را تأمین کننده امینت، سلامت روحی و روانی خانواده ها و اجتماع عنوان کرد و افزود: این مهم باید به عنوان ارزش بیش از پیش بین نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به نقش تبلیغی طلاب و مبلغان در نهادینه سازی فرهنگ حجاب، خاطرنشان کرد: ترویج این مهم نیازمند فعالیت های بیشتری است و مبلغان باید فرهنگ حجاب و عفاف را در اولویت برنامه های تبلیغی قرار دهند.

وی با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: در سایه احیای این فرهنگ می توان فضایی سالم، ایمن و سرشار از آرامش در جامعه حاکم ساخت.

حجت الاسلام سوری با اشاره به تلاش دشمن برای رواج بدحجابی و بی حجابی، عنوان کرد: در سایه ترویج و تبیین امر به معروف و نهی از منکر باید جلوی این هجمه ها گرفته شود.

وی بدحجابی و بی حجابی را زمینه ساز و عامل بسیاری از مشکلات خانوادگی و معضلات اجتماعی دانست و افزود: نهادینه سازی حجاب و عفاب مهم ترین عامل و سد راه آسیب های اجتماعی است.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: روحانیان و مبلغان با بیان آثار و برکات امر به معروف و نهی و منکر باید از بروز پدیده بدحجابی و بی حجابی جلوگیری کنند.

وی ترویج حجاب و مقابله با آسیب های بدحجابی را نیازمند نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دانست و تصریح کرد: طلاب به عنوان الگوی جوانان و مبلغان توانمند باید در این زمینه به رسالت تبلیغی خود به خوبی عمل کنند./9451/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات