۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۲۹۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

مسؤولان فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه تقویت کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: همه نهادها و ارگانهای کشور باید در جهت تقویت امر حجاب و عفاف در میان زنان و جامعه اسلامی کوشا باشند.
حجت الاسلام نوری زاده

حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، گفت: بر اساس آیات الهی حجاب برای زن مصونیت است نه محدودیت.

وی افزود: قیمت و ارزش زن به عفت و ارزش‌های باطنی اوست که در ظاهر او متجلی می‌شود، حجاب مانع دستبرد این ارزشها از دستبرد نامحرمان و کسانی که زن را فقط و فقط در ارزشهای جسمانی و مادی او خلاصه می‌کنند مصون و محفوظ می‌دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال به ویژه در ایام هفته بزرگداشت عفاف و حجاب برنامه‌های متعددی در جهت ترویج این امر الهی دارد، بیان داشت: برگزاری سخنرانی‌ها، همایش‌ها، برپایی نمایشگاه‌هایی در راستای دستاوردهای عفاف و حجاب و تالیف‌ کتابهایی در این حوزه از عمده فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به شمار می‌رود.

حجت الاسلام نوری‌زاده ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در ادارات مختلف به تناسب حال مجموعه در نشر احکام الهی مانند ترویج فرهنگ حجاب فعالیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه نهادها و ارگانهای کشور باید در جهت تقویت امر حجاب و عفاف در میان زنان و جامعه اسلامی کوشا باشند، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در کنار این نهادها این وظیفه را جز وظیفه ذاتی خودش می‌داند./302/807/ب1

ارسال نظرات