۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۱۱۴۹۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

هجمه به شورای نگهبان، نشانه جایگاه ارزشمند این نهاد انقلابی است

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هجمه ها و دشمنی های آشکار علیه شورای نگهبان نشان دهنده عظمت و اقتدار این نهاد انقلابی است، گفت: شورای نگهبان دیده بان انقلاب اسلامی است و اجازه نخواهد داد نااهلالان به مراکز مهم این نظام دینی نفوذ کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان از این نهاد انقلابی به عنوان حافظ و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: شورای نگهبان ضامن بقای انقلاب و نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عملکرد شورای نگهبان در دهه های اخیر همواره افتخارآمیز بوده است، افزود: این نهاد انقلابی با همه توان خود از انقلاب و آرمان های اصیل آن حراست و پشتیبانی کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به هجمه های سنگین نااهلان به شورای نگهبان این گونه اقدامات را نشان دهنده صلابت و اقتدار این نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در طول دوران فعالیت خود خدمات ارزشمندی در راستای بقای اسلام و انقلاب انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که هجمه ها و دشمنی ها علیه شورای نگهبان ذره ای در انجام رسالت واقعی این نهاد انقلابی خللی ایجاد نکرد، تصریح کرد: این شورا بدون توجه به حاشیه سازی ها به وظیفه اصلی خود که همان صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده عمل کرده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هجمه ها و دشمنی های آشکار علیه شورای نگهبان نشان دهنده عظمت و اقتدار این نهاد انقلابی است، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان دیده بان انقلاب اسلامی و اجازه نخواهد داد نااهلال به مراکز مهم این نظام دینی نفوذ کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود شورای نگهبان را پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز تقویت این نهاد انقلابی یکی از بهترین راهکارهای تقویت انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید براین که تضعیف شورای نگهبان، تضعیف انقلاب و نظلام اسلامی است، خاطرنشان کرد: کسانی که با این نهاد انقلابی به مخالفت علنی و آشکار می پردازند با اصل انقلاب و نظام زاویه دارند.

مدیر حوزه علمیه مازندران، صیانت از قانون اساسی و نظارت بر انتخابات در کشور را از جمله وظایف مهم شورای نگهبان دانست و بیان داشت: این نهاد انقلابی در طول دوران فعالیت خود به نحو مطلوب به این وظایف محوله عمل کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با انتقاد از کسانی که به دنبال خدشه وارد کردن به عملکرد شورای نگهبان هستند این گونه رفتارها را همراهی با دشمن دانست و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با همه توان خود، همه هجمه های علیه خود را برای حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی به جان خریده است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی تلاش می کنند برای تضعیف انقلاب اسلامی به نهادهای انقلابی نظیر شورای نگهبان خدشه وارد کنند، گفت: اگر این نهاد انقلابی نبود امروز نااهلال در بخش های مختلف کشور حضور داشتند.

وی از شورای نگهبان به عنوان چشم بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: این نهاد انقلابی با عملکرد درخشان و ارزشمند خود از نفوذ دشمن و معاندان به نظام اسلامی جلوگیری کرده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که شورای نگهبان که متشکل از شش فقیه و شش حقوق دان است با بصیرت و هوشیاری کامل مسائل کشور را رصد کرده و بهترین تصمیم را اتخاذ می کنند، خاطرنشان کرد: اگر تصمیمات ارزشمند این نهاد انقلابی در انتخابات های گذشته نبود امروز ممکن بود شرایط کشور به گونه ای دیگر رقم می خورد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری شورای نگهبان را سد محکمی در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: بدخواهان نظام اسلامی بدانند که با وجود نهاد انقلابی محکمی چون شورای نگهبان هیچ گاه نخواهند توانست به اهداف و برنامه های خود در کشور دست پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن برای براندازی و نابودی این نظام دینی 38 سال است که از همه ظرفیت های خود استفاده کرده است، گفت: اما با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران و همچنین وجود نهادهای انقلابی مانند شورای نگهبان هیچ نتوانسته به اهداف شوم خود در کشورمان دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که مسؤولان نظام وظیفه دارند از شورای نگهبان در برابر هجمه های سنگین دشمنان حراست و پشتیبانی کنند، افزود: این نهاد انقلابی به عنوان دیده بان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و حمایت است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید باید با بهره گیری از همه ظرفیت های کشور درجهت تقویت نهادهای انقلابی استفاده کنیم، تصریح کرد: دشمن از تقویت این نهادهای ارزشی بسیار عصبانی و هراسان است و با مهره های داخلی تلاش می کند مانع از تقویت این گونه نهادها شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر تقویت تفکر انقلابی در بخش های مختلف کشور، آن را عامل تقویت عزت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب تلاش می کند نگاه انقلابی را در کشورمان کمرنگ کند که این سم مهلکی برای نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که یکی از مهم ترین عوامل رشد و تعالی انقلاب اسلامی در 38 سال اخیر نیز حاکم بودن تفکر جهادی و انقلابی در کشورمان بوده است، افزود: امروز نیز کشور برای عبور از برخی مشکلات و بحران ها نیازمند بهره گیری از همین تفکر اصیل و ارزشی است./302/950/ب1

ارسال نظرات