۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۱۱۶۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اخلاص در عمل رمز موفقیت طلاب است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اخلاص در عمل را رمز موفقیت طلاب عنوان کرد و گفت: طلاب با الگوگیری از سیره بزرگان دین و علما و داشتن اخلاص در عمل باید در جهت گذراندن مسیر طلبگی خویش گام های مؤثری بردارند.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بعداز ظهر امروز در جمع پذیرفته شدگان حوزه های علمیه لرستان در طرح میثاق طلبگی، گفت: برگزاری این دوره فرصتی مناسب برای ارتقای سطح بینش پذیرفته شدگان نسبت به فضای حوزه و اخلاق طلبه است.

وی با بیان اینکه انتخاب مسیر طلبگی و ورود به حوزه افتخاری بزرگ است که باید قدردان آن بود، افزود: مهم ترین رمز موفقیت طلاب در این مسیر داشتن هدف و انگیزه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش و رسالت طلاب در مسیر طلبگی و تبلیغی، بیان کرد: این قشر با اخلاص، عمل، توکل بر خدا و پیروی از سیره  و سنت اهل بیت(ع) باید در انجام رسالت تبلیغی خود ایفای نقش کنند.

وی دوران طلبگی را دورانی طلایی خواند و افزود: داشتن اخلاص در عمل و رفتار، تهذیب نفس، تقوا، پرهیزگاری، انس با قرآن، دوستی با اهل بیت(ع) و سعه صدر از جمله عوامل موفقیت طلاب در این دوره است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر تقویت معنویت طلاب تأکید کرد و گفت: انجام مستحبات به ویژه نماز شب، شب زنده داری و انس با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از عوامل مؤثر در تقویت معنویت و کسب معرفت است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب جوان با الگوگیری از بزرگان دین و سیره و منش علما باید در جهت انجام رسالت تبلیغی خود و گذراندن دوره طلبگی نقش آفرینی کنند./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات