۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۱۲۱۲۵
از اول تا دهم مرداد؛

مصاحبه قبول شدگان سطح ۳ و ۴ حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

صرخه از نحوه برگزاری آزمون سطح ۳ و ۴ حوزه های علمیه خواهران خوزستان خبرداد و گفت: مصاحبه قبول شدگان این آزمون به مدت ۱۰ روز در ماه آینده برگزار خواهد شد.
آزمون ورودی سطح ۳ و سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران

خانم صرخه، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: آزمون سطح 3 و 4 که همان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است، در سه مرکز آزمون الزهرای اهواز، الزهرای دزفول و الزهرای آبادان برگزار شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خوزستان درباره تعداد شرکت کنندگان در آزمون سطح 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران استان، ابراز داشت: در این آزمون 34 نفر تعداد داوطلبان سطح 4 و 210 نفر در کل استان داوطلبان سطح 3 حوزوی بودند.

این مقام مسؤول با اشاره به تاریخ و زمان برگزاری آزمون، گفت: آزمون سطح 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تاریخ 16 تیر 96 برگزار شد که سطح 4 در نوبت صبح و بعد از ظهر و سطح 3 در نوبت صبح در این آزمون شرکت کردند.

صرخه در ادامه به تاریخ مصاحبه های قبول شدگان اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه نتایج داوطلبان درج شود تاریخ مصاحبه های قبول شدگان این آزمون از اول تا دهم مرداد ماه سال جاری صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خوزستان درباره ظرفیت قبولی و جذب قبول شدگان در آزمون سطح 3 و 4 حوزوه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: برای سطح 3 در استان حداکثر ظرفیت 15 نفر و برای سطح 4 فقط حوزه علمیه الزهرای اهواز جذب طلبه دارد که در این حوزه 7 نفر پذیرش خواهند شد.

وی در پایان با تشریح امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96، اظهار داشت: امتحانات سطح 2 و 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران خوزستان از تاریخ 1 خرداد تا 15 تیر سال جاری برگزار شد./۳۰۳/۹۴۵۳/ب۱

ارسال نظرات