۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۵۱۲۱۴۹
حجت الاسلام روستا آزاد تأکید کرد؛

رفع موانع تبلیغ برای استفاده از ظرفیت مبلغان

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر شناسایی و رفع موانع تبلیغ با هدف پیشرفت کارهای تبلیغی و شتاب این فعالیت ها تأکید کرد.
روستا آزاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی کار خوبی به سر انجام رسید و آن بحث گروه های تبلیغی بود. که ما در اوایل ۴ تا ۵ گروه تبلیغی فعال داشتیم. در حال حاضر قریب به ۴۰۰ گروه فعال در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند.
وی اظهار داشت: همین تجربه را به حوزه تبلیغ نوین منتقل کردیم و گروه هایی را در حوزه های رسانه، فضای مجازی و مکتوب هنری ساماندهی کردیم که در این عرصه موفق و پیشتاز هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف پیش روی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: هدف مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی تعریف کردن یک جایگاه ستادی بوده است و یکی از کارهایی که در اولویت است بحث تعامل با مراکز حوزوی و مؤسسات فرهنگی است، تا کارهای تبلیغی با شتاب بیشتری انجام شود.
همچنین در ادامه این دیدار اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح عملکرد در حوزه تبلیغ نوین پرداخت و افزود: قریب به دو هزار و سیصد مبلغ نوین توسط اداره کل تبلیغ نوین گزینش شده است.
وی گفت: مبلغان گزینش شده هم از نظر علمی صلاحیت آنان تایید شده و هم اینکه در یکی از حوزه های تبلیغ نوین تخصص دارند.
وی تصریح کرد: یک ظرفیتی از طلاب وجود دارد که دارای تحصیلات و تخصص هایی در زمینه تبلیغ نوین هستند. حیف است از این ظرفیت عظیم غفلت شود در عرصه تبلیغ نوین از آنان استفاده نشود./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات