۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۱۲۳۵۹
آیت‌الله علما:

شهدای مدافع حرم پهلوانان واقعی هستند

آیت‌الله علما گفت: پهلوانان واقعی شهیدان مدافع حرم هستند؛ زیرا با تمام وجود از اسلام در خارج از کشور و مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش بزرگ ورزش باستانی زورخانه‌ای و پهلوانی یادواره شهدای مدافع حرم شامگاه سه‌شنبه با حضور آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مدیران و مسؤولان در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

آیت‌الله علما در این مراسم اظهار کرد: روحیه شهامت، شهادت‌طلبی و پهلوانی با ورزش باستانی و مردم کرمانشاه عجین شده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مردم کرمانشاه با روحیه پهلوانی و انقلابی گری همواره مرزداران مطمئنی برای نظام اسلامی بوده و هستند.

آیت‌الله علما مطرح کرد: استان کرمانشاه در طول جنگ تحمیلی 9 هزار و 800 شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرد که این مهم نشان‌دهنده روحیه شهادت‌طلبی مردم این خطه است و دشمنان انقلاب هم در برابر ایستادگی و اقتدار نظام زانو زدند.

وی با بیان اینکه محور پیشرفت نظام اسلامی، توانایی فوق‌العاده سربازان اسلام و انقلاب در بخش‌های گوناگون است، به حرکت منحصر به فرد شهدای مدافع حرم اشاره کرد و یادآور شد: شهدای مدافع حرم تداوم‌بخش و اشاعه دهنده مکتب انبیای الهی هستند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: پهلوانان واقعی شهیدان مدافع حرم هستند؛ زیرا با تمام وجود از اسلام در خارج از کشور پاسداری می‌کنند.

آیت‌الله علما در پایان گفت: اشاعه روحیه شهادت‌طلبی ضامن امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی و تداوم‌بخش اسلام ناب محمدی است./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات