۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۱۲۴۸۹
نتانیاهو:

رویکرد اتحادیه اروپا در قبال اسرائیل بر سر مناقشه فلسطین احمقانه است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سران ۴ کشور اروپای مرکزی درباره تحولات فلسطین تشکیل جلسه داد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سران 4 کشور اروپایی نشستی محرمانه تشکیل داد.

این چهار کشور موسوم به گروه 4 متشکل از جمهوری چک، مجارستان، لهستان و اسلواکی هستند. این نشست با محور بررسی بررسی روابط با فلسطینی‌ها برگزار شده است.

بنابر گزارش «هاآرتص»، نتانیاهو در این نشست که امروز صبح در بوداپست برگزار شد، از اروپا به شدت انتقاد کرد و سیاست‌های اتحادیه اروپا در برابر فلسطینیان را احمقانه توصیف کرد. اگرچه این نشست پشت درهای بسته برگزار شد اما خبرنگاران به دلیل باز بودن میکروفون نتانیاهو، به صورت تصادفی صحبت‌های وی را شنیدند.

نتانیاهو همچنین گفت که رژیم صهیونیستی اهداف حزب‌الله را چندین بار در سوریه هدف قرار داده است و گفت: «ما مرزها را نه فقط در مصر که در بلندی‌های جولان هم بستیم. ما دیوار ساختیم چرا که با داعش و ایران در زمینه جبهه ضد ترور مشکل داریم. من به پوتین گفتم که اگر آنها برای حزب‌الله سلاح بفرستند، ما (حزب‌الله) را هدف قرار می‌دهیم و ده‌ها بار اینکار را کردیم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنیه هم در پی دیدار با «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه در جمع خبرنگاران گفته بود که رژیم صهیونیستی با توافق آتش‌بس در جنوب سوریه مخالف است چرا که این توافق زمینه‌ساز حضور ایرانیان در منطقه خواهد بود./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات