۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۱۳۰۷۲

برنامه های دهه کرامت رادیو معارف اعلام شد

مدیر شبکه رادیویی معارف دهه کرامت را فرصت مناسبی برای نشر معارف اهل بیت(ع ) دانست و از پخش برنامه های این رسانه دینی در دهه کرامت خبر داد.
تونه ای

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛ مجتبی تونه ای مدیر شبکه رادیویی معارف با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد خجسته حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام دهه کرامت را فرصت مناسبی برای نشر معارف اهل بیت(ع ) دانست.

مجتبی تونه ای از پخش برنامه های این رسانه دینی در دهه کرامت خبر داد و گفت ویژه برنامه "سلام" از برنامه هایی است که در این ایام به صورت زنده از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام تقدیم شنوندگان خواهد شد. همچنین برنامه« شمیم کرامت» و «بانوی کرامت» از جمله برنامه هایی است که که در شب و روز میلاد کریمه اهل بیت علیهم السلام به روی آنتن می رود و کارشناسان این برنامه ضمن بررسی سیره اجتماعی و فردی حضرت معصومه سلام الله علیها به جایگاه اهمیت زیارت آن بزرگوار طبق روایات خواهند پرداخت.

مجتبی تونه ای در ادامه از پخش برنامه «خورشید کرامت» و «مشرق عشق» در شب و روز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها به طور زنده از آستان قدس رضوی تقدیم دوست داران حضرات معصومین و امام رئوف خواهد شد.

مدیر رادیو معارف همچنین با اشاره به نوزدهمین سالروز تأسیس رادیو معارف به برنامه «روی موج فضیلت» اشاره کرد و گفت: این برنامه که سوم مرداد ۹۶ تقدیم شنوندگان می شود با حضورمدیر، قائم مقام و مدیران گروهای برنامه ساز شبکه رادیویی معارف به تبیین عملکرد این رسانه دینی در این نوزده سال خواهد پرداخت.

برنامه های زنده «مهربان باشیم»،«عصرجوانی»، «صبح روشن» و«خانه مهر» در دهه کرامت با موضوعاتی همچون دوستی و محبت و نقش آن در روابط اجتماعی با محوریت عشق و محبت حضرت معصومه سلام الله علیها به برادر بزرگوارشان، الگوی مطلوب اسلامی خانواده از نگاه حضرت امام رضا علیه السلام و محبت اهل بیت و خانواده و جلوه هایی الگویی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای دختران جوان خواهد پرداخت.

همچنین سخنرانی های اخلاقی و اجتماعی در برنامه «بر بال سخن »در این ایام به معرفی امام رئوف (ع) و کریمه اهل بیت (س) ،شخصیت دینی و ولایی حضرت امام رضا (ع) خواهد پرداخت.

مدیر رادیو معارف در ادامه گفت: معرفی کتاب هایی در حوزه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در برنامه «چراغ مطالعه» و «گنجینه» و پخش داستانهای مرتبط با کرامات حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در برنامه «داستان هفته» از جمله برنامه هایی است که در این ایام به روی آنتن می رود.

مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف در انتها به پخش اخبار و گزارشهای مرتبط با دهه کرامت ،پوشش مراسم ها و همایش های این دهه در بخش های خبری، گفتگوی ۲۱ و مجله روز خبر داد./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات