۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۱۳۵۱۱
امام جمعه قصرشیرین:

اقتدا به سیره انبیای الهی انسان ساز و سعادت بخش است

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار (ع) نشان دهنده قداست و جایگاه والای آنها است،گفت: بدون شک اقتدا به سیره انبیای الهی انسان ساز و سعادت بخش است.
امام جمعه قصرشیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حسن موحد، نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در آستانه دهه کرامت و سلسله جشن های بین المللی «زیر سایه خورشید» عصر امروز با حجت الاسلام علی ملکی، امام جمعه شهرستان قصرشیرین دیدار کرد.

امام جمعه قصرشیرین در این دیدار تصریح کرد: همه ما خادمان بارگاه منور رضوی بوده و ارادت خاصی به امام رضا (ع) داریم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ملت بزرگ ایران، رهرو اهل بیت (ع) و عاشق خدمت صادقانه به امام علی بن موسی الرضا(ع) هستند.

این مسؤول اظهار داشت: عشق اهل بیت (ع) در دلها موج میزند و همواره نگاهی به سیره و مکتب ائمه اطهار (ع) زندگی انسانها را سرشار از معنویت و پاکی خواهد کرد.

حجت الاسلام ملکی یادآور شد: مردم کشورهای مختلف مکتب و سنن ائمه اطهار (ع) را الگو و مقتدای خود قرار می دهند و بدین وسیله به خداوند متعال نزدیک تر شده و از عنایات الهی بهره مند می شوند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین عنوان داشت: عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار (ع) نشان دهنده قداست و جایگاه والای آنها است، قطعا اقتدا به سیره انبیای الهی انسان ساز و سعادت بخش است.

وی در پایان با اعلام آمادگی در راستای استقبال از خدام آستان قدس رضوی بیان داشت: همگی ما عاشق و شیفته امام رضا (ع) هستیم و آماده پذیرایی و استقبال از این عزیزان به بهترین نحو ممکن خواهیم بود.

حسن موحد،نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه هم در ادامه به برنامه های دهه مبارک کرامت و جشن های زیرسایه خورشید اشاره کرد و گفت: این جشن ها همزمان در ایران و 30 کشور دنیا برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به میزبانی کرمانشاه در این جشن ابراز داشت: استان کرمانشاه سوم الی سیزدهم مرداد ماه  میزبان خادمان بارگاه منور رضوی بوده و امید است میزبان خوبی برای این کاروان باشیم./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات