۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۱۳۵۱۷
حجت الاسلام عباسی:

آسیب های اجتماعی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد

معان فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: بحث توجه به آسیب های اجتماعی باید در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار گیرد؛ بیش از ۸۰ نقطه از استان درگیر این موضوع هستند و باید با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ رضوی مشکلات موجود را برطرف کنیم.
داود عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام داود عباسی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در جلسه ساماندهی شؤون فرهنگی مناسبت ها در استان همدان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مساجد اظهار داشت: باید کارگروه های فرهنگی و اجتماعی در دهه کرامت با قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

وی توجه به شعارهای موجود در دهه کرامت را امری مهم دانست و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای نامگذاری دهه کرامت انجام شود و استفاده از رسانه ملی و مکتوب و فضای مجازی برای ترویج سنت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام عباسی در ادامه ابراز داشت: بحث توجه به آسیب های اجتماعی باید در دهه کرامت مورد توجه ویژه قرار گیرد و بیش از 80 نقطه از استان درگیر این موضوع هستند و باید با فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ رضوی بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی حضور گروهی از خدام حضرت حضرت معصومه(س) را در بقعه امامزاده عبدالله همدان در شب میلاد حضرت معصومه  از مهمترین فعالیت ها در دهه کرامت دانست و گفت: از تمام هیئات مذهبی استان همدان برای حضور در این مراسم معنوی و جذاب دعوت شده است.

حجت الاسلام عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز باید از تمام ظرفیت های مساجد در بسترسازی فرهنگی در جامعه استفاده کرد و مساجد دارای پتانسیل بالایی در زمینه فرهنگ و فرهنگ سازی هستند.

معان فرهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان را امری مهم توصیف کرد و گفت: استفاده از نیروهای مردمی متخصص و متعهد و از سویی انقلابی می تواند در پاسخ به هجمه های دشمنان اثرگذار باشد.

وی تلاش برای تحقق نام های موجود در دهه کرامت را از اهم موضوعات دانست و گفت: همه دستگاه های فرهنگی اعم از ارشاد، حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید در تحقق شعارهای روزهای دهه کرامت تمام تلاش خود را به کار گیرند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات