۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۱۳۵۹۳
عضو تجمع علمای مسلمان:

عملکرد اتحادیه علمای مسلمان فتنه آفرین است

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان عملکرد اتحادیه علمای مسلمان به ریاست قرضاوی را فتنه آفرین توصیف کرد.
شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ خضر الکبش عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در دفتر شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران صیدای این کشور حضور یافت و با این روحانی اهل تسنن دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این دیدار آخرین تحولات لبنان و منطقه را مورد بررسی قرار داده و بر لزوم حمایت از مقاومت اسلامی و ارتش لبنان در عملیات آزادسازی جرود عرسال از لوث گروه های تروریستی تأکید کردند.

این دو روحانی اهل تسنن اظهار داشتند که این عملیات نظامی به سود همه لبنانی هاست و شهروندان این کشور در آینده ای نزدیک به صورت یکپارچه جشن پیروزی را برگزار خواهند کرد.

شیخ خصر الکبش از عملکرد اتحادیه علمای مسلمان به ریاست یوسف القرضاوی به شدت انتقاد کرد و گفت: این اتحادیه تنها به حمایت از تروریسم و ترویست ها می پردازد و تجمع های حمایت از تروریست هایی برگزار می کند که از سراسر جهان برای تخریب سوریه به این کشور آمدند.

وی افزود: اعضای این اتحادیه در برابر ارتش لبنان که سران تروریست ها را در خودروهای بمب گذاری شده بازداشت کردند، ایستادند و نسبت به بازداشت سران فتنه و قتل، آشوب به پا کردند.

این روحانی اهل تسنن خاطرنشان ساخت که این اتحادیه اقدام به برگزاری نماز غایب برای قاتلانی کرد که در صف داعش و سایر گروه های تروریستی حضور داشتند و هیچگاه انفجارهای تروریستی علیه شهروندان لبنانی در ضاحیه و بقاع و هرمل را محکوم کرد.

شیخ الکبش در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: اعضای اتحادیه علمای مسلمان خون ما را مباح شمرده و جنگ رسانه ای بزرگی را علیه افراد شریف وحدت طلب پایبند به شیوه مقاومت به راه انداختند و در این راه از مساجد و منبرهای وحدت استفاده می کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات