۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۴۵۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

فرهنگ امامت و ولایت در جامعه ترویج داده شود

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از افراد در طول تاریخ در پیروی از امامت و همراهی با امام موفق نبودند،گفت: باید فرهنگ امامت و ولایت در جامعه ترویج داده شود.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار داشت: امام صادق(ع) می فرمایند دختری از فرزندان من در قم دفن می شود که اسم آن فاطمه دختر موسی است و همه شیعیان من با شفاعت ایشان وارد بهشت می شوند.

وی با بیان اینکه از هر کسی توحید پذیرفته نیست، آن توحیدی پذیرفته است که از طریق امامت و ولایت باشد، گفت: بسیاری از افراد پرچم توحید را بالای سر خود داشتند اما چون با امام همراه نبودند شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه همراهی نکردن با امام مانند گمراهی و ذلالت است، افزود: تمام ائمه اطهار در اقامه حکومت به عنوان یک تکلیف کار و تلاش می کردند و امامان در جهت ترویج امامت و ولایت و اقامه حکومت تلاش کردند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: بنی عباس برای اینکه بتواند حاکمیت را به دست بگیرد چاره ای جز دفاع از خون خواهی سید الشهدا(ع) و طرفداری از ائمه اطهار نداشت و از این طریق توانستند حکومت را به دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد در طول تاریخ در پیروی از امامت و همراهی با امام موفق نبودند، باید فرهنگ امامت و ولایت در جامعه ترویج داده شود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام مومن زاده به عنوان مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند معرفی و از زحمات حجت الاسلام اشراقی قدردانی شد.

همچنین در این مراسم نیز حجت الاسلام علی شم آبادی به عنوان مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام محمدعلی مومن زاده تجلیل به عمل آمد./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات