۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۱۴۸۷۲
حجت الاسلام رضوی مهر:

دولتمردان خیانت و فتنه دشمنان در داخل و خارج کشور را افشاء کنند

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان م گفت: امروز باید دولتمردان و مسؤولان یکایک خیانت ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان را در داخل و خارج کشور افشاء کنند تا تزویر استکبار بیش از پیش برای جهانیان نمایان شود.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قضیه برجام و تحریم های مجدد آمریکا، گفت: امروز به روشنی بدعهدی و خیانت بزرگ آمریکا علیه ملت ایران نخ نما شد.

وی افزود: حال که دولت و ملت و حتی حامیان اولیه برجام خود اقرار می کنند که  روح و جسم برجام مورد نقض قرار گرفته است پس چرا بنشینیم و در هاونگ آب بکوبیم؟

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به خوشبینی برخی افراد نسبت به آمریکا، بیان داشت: کسانی که نشسته بودند تا اوباما و ترامپ نسبت به آن ها ترحم کند، امروز شاهدند که مذاکره موجب عقب ماندگی و مانع رشد، فعالیت و بالندگی کشور شده است.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که برجام جز خسارت ثمری برای کشور نداشت و نباید در ورق کتاب قطور ایران اسلامی این خیانت بزرگ آمریکا و انگلیس به فراموشی سپرده شود، ادامه داد: اگر برجام را از ناحیه دشمنان بیرونی تشبیه به کودتای خاموش 28 مرداد کنیم، بیراهه سخن نگفته ایم.

وی اتحاد همه احزاب، گروه ها، دولت، مجلس و قوا برای مقابله به مثل با بدعهدی های آمریکا را ضروری دانست و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی، شورای امنیت و شخص وزیر امور خارجه باید تمام حرکت های شطرنجی دشمن را زیر نظر داشته و مثل خودشان پاسخ دهند.

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: همه مردم و مسؤولان باید بدانند که هوش و تدبیر بزرگ دیده بان نظام اسلامی اجازه نداد، ابرِ تیره برجام بر تسلیحات موشکی ما سایه بیفکند.

وی با بیان این که برخی در میز مذاکره، برجام افکار خویش را دنبال می کردند نه رفاه، حرمت و جایگاه  ملت بزرگ ایران اسلامی را، خاطرنشان کرد: البته تیم مذاکره کننده ما زحمات بیشماری را در این میان متحمل شدند.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان اظهار داشت: امروز باید دولتمردان و مسؤولان یکایک خیانت ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان را در داخل و خارج کشور افشاء کنند تا تزویر استکبار بیش از پیش برای جهانیان نمایان شود./907/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات