۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۱۴۸۷۵
دبیر جایزه جهانی گوهرشاد:

دومین دوره همایش جایزه جهانی گوهرشاد سه‌شنبه ۱۰ مرداد برگزار می شود

دبیر جایزه جهانی گوهرشاد هدف از برگزاری جایزه جهانی گوهرشاد را ترویج فرهنگ نیکوکاری دانست و گفت: دومین دوره همایش جایزه جهانی گوهرشاد سه‌شنبه ۱۰ مرداد در تالار آستان قدس رضوی با حضور کشورهای نیجریه، عراق، روسیه، کویت و ایران برگزار می‌شود.
نخستین دوره اهدای جایزه جهانی گوهرشاد/مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی سروری مجد، دبیر جایزه جهانی گوهرشاد، امروز در نشست خبری دومین جایزه جهانی گوهرشاد که در محل آمفی تئاتر باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد، گفت: جایزه جهانی گوهرشاد سال گذشته نیز در ماه ذی‌ القعده برگزار شد.
وی افزود: این جایزه به بانوان فرهیخته و نیکوکار تعلق دارد، شورای سیاستگذاری گوهرشاد صفت نیکوکاری را در 8 محور تعریف کرده است که عبارت‌ از محور ایثار و شهادت، مقاومت و بیداری اسلامی، عرصه‌های علمی، عرصه‌های فرهنگی، وقت و امور خیریه، امورعمرانی مانند مدرسه سازی، امور پزشکی و مدیریت و کارآفرینی است.
سروری مجد با اشاره به اینکه در پایان به هشت بانوی ایرانی و خارجی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، بیان داشت: دبیرخانه با دریافت رزومه های افراد گزینه‌های مورد نظر را استعلام کرده است.
دبیر جایزه جهانی گوهرشاد با بیان اینکه ما امسال ۱۲۰ گزنیه رزومه داخلی و خارجی را دریافت کردیم، گفت: از بین این افراد 4 نفر ایرانی و 4 نفر خارجی انتخاب شدند.
وی در تبیین اینکه تنوع جغرافیایی، موضوعات و محورهای هشت‌گانه در امتیاز بخشی بسیار مهم بودند، عنوان کرد: هنگام امتیاز دادن نهایت دقت نسبت به کسانی که امتیازشان به هم نزدیک بود لحاظ شده است.
سروری با اشاره به داوران خارجی و داخلی این مسابقه، گفت: برای ارزیابی این آثار 17 داور داخلی و خارجی حضور داشتند.
 دبیر جایزه جهانی گوهرشاد هدف از برگزاری جایزه جهانی گوهر شاد ترویج فرهنگ نیکوکاری دانست و اظهار داشت: این همایش سه‌شنبه 10 مرداد در تالار آستان قدس رضوی با حضور کشورهای نیجریه، عراق، روسیه، کویت و ایران برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جایزه جهانی گوهرشاد این را می‌گوید که بانوان نیکوکار بخصوص آن‌هایی که اهل اسلام هستند در عین حال که می‌توانند خدمات ارزنده‌ای به خانواده خود ارائه دهند، می‌توانند اقدامات نیکوکارانه‌ای را نیز به انجام برسانند./807/پ
۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات