۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۱۵۲۰۱
رییس ستاد دهه کرامت استان اصفهان:

هزار و ۵۰۰ جشن دهه کرامت در کانون های فرهنگی اصفهان برگزار می شود

رییس ستاد دهه کرامت استان اصفهان به حضور خادمان حرم مطهر رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با عشق به ائمه اطهار بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ جشن دهه کرامت را برگزار می کنند.
دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، رییس ستاد دهه کرامت استان اصفهان و مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: کاروان خدام حرم مطهری رضوی با عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» و خدام حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با عنوان کاروان «سفیران کریمه» در ایام دهه کرامت در استان اصفهان حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با عشق به ائمه اطهار جشن های دهه کرامت را برگزار می کنند، اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عاشوراییان مجری برنامه ریزی به منظور حضور شایسته کاروان «زیر سایه خورشید» و کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی  مجری برنامه ریزی به منظور حضور شایسته کاروان «سفیران کریمه» در استان اصفهان هستند.

رییس ستاد دهه کرامت استان اصفهان با تاکید بر اینکه همه ملت ایران زیر سایه حضرت شمس الشموس(ع) هستند، تصریح کرد: با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بالغ بر ۱۵۰ فعالیت فرهنگی مذهبی در استان اصفهان در ایام دهه کرامت انجام می شود.

وی افزود: این کاروان ها در طی مدت حضورشان در استان اصفهان از نزدیک با علما، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، بیماران، زندانیان، محرومان، امامزادگان، مراکز ترک اعتیاد و سایر اقشار مردم دیدار می کنند.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ باب کانون فرهنگی هنری مجری برگزاری جشن های دهه کرامت در مساجد استان اصفهان هستند، افزود: ۵۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) را بهترین الگو برای زنان و دختران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف عفاف جامعه اسلامی را نشانه رفته اند و یکی از مهم ترین برنامه های کانون های مساجد فعال سازی بخش خواهران در این کانون هاست تا بتوانند هویت اصیل زن ایرانی مسلمان را در جامعه نهادینه کنند./1304/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات