۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۱۵۲۶۳
امام جمعه بجنورد:

خدمت به انسان‌های نیازمند و نجات جان بیماران هم‌وزن ایمان به خدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم، گفت: خدمت به انسان‌های نیازمند و نجات جان بیماران هم‌وزن ایمان به خداوند است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز از بیمارستان جدید امام حسن مجتبی (ع) بجنورد بازدید و از بیماران این بیمارستان عیادت کرد.

وی در نشستی که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و پزشکان و کارکنان بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد انجام شد، با قدردانی از ارائه خدمات درمانی مناسب در استان، اظهار داشت: همت عالی شما مسؤولان و پزشکان بیمارستان‌ها شایسته قدردانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: کار سرمایه جاودانی هر انسان بوده و تلاش شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها ارزش بالایی دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه افزود: خدمت کردن در بیمارستان‌ها و کار و تلاش برای نجات جان بیماران آن‌قدر اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) این نوع خدمت‌ها را با ایمان به خدا هم‌وزن دانسته است.

وی تصریح کرد: ملت ایران درخور بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند و این‌گونه مجموعه‌های وسیع و مدرن، باید منشأ خدمت‌رسانی به آن‌ها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: با توجه به تأسیس بیمارستانی مجهز و مدرن در خارج از محدوده شهری، شایسته است مسؤولان استان نسبت به بهبود وضعیت جادهٔ منتهی به این بیمارستان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با قدردانی از مسؤولان علوم پزشکی استان خراسان شمالی، تأسیس بیمارستانی با وسعت بسیار زیاد و بخش‌های فوق تخصصی مختلف، در شرایط تحریم و بحرانی را ارزشمند دانست.

گفتنی است، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد با 320 تخت اخیراً با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

هم‌اکنون 140 پزشک عمومی، 200 پزشک متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فعالیت می‌کنند، همچنین 318 پزشک عمومی، متخصص، دندان‌پزشک، داروساز و آزمایشگاه به‌صورت آزاد نیز در این استان فعالیت دارند.

استان خراسان شمالی با 935 هزار نفر جمعیت، هفت بیمارستان دولتی فعال دارد؛ اما با وجود این اکنون سه شهرستان این استان از وجود بیمارستان بی‌بهره هستند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات