۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۱۵۸۷۸
ماموستا محمدی:

حج مهمترین عامل وحدت مسلمانان است

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه حج مهمترین عامل وحدت مسلمانان سراسر جهان است، گفت: نباید اجازه داد دشمنان با تفرقه افکنی در میان امت های اسلامی شقاق و جدایی انداخته و چهره اسلام را مخدوش کنند.
ماموستا محمدی ماموستا محمدی ماموستا محمدی ماموستا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز با مدیران و کارگزاران کاروان های اهل سنت استان کرمانشاه دیدار کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این دیدار ضمن آرزوی حجی عزتمندانه برای حجاج اعزامی ابراز داشت: حج مهمترین عامل وحدت مسلمانان سراسر جهان بوده و اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را به رخ دشمنان می کشد.

ماموستا محمدی تصریح کرد: نباید اجازه داد دشمنان با تفرقه افکنی در میان امت های اسلامی شقاق و جدایی انداخته و چهره اسلام را مخدوش کنند.

وی بیان داشت: حج فرصتی ارزشمند برای تحکیم وحدت مسلمانان سراسر جهان بوده و باید با تکیه بر مشترکات زمینه تقویت امت جهانی اسلام را فراهم کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد: باید با همدلی و وحدت نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و جلوه ای از همبستگی را در حج تمتع به نمایش گذاشت.

ماموستا محمدی اظهار داشت: اتحاد مسلمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید از هر فرصتی برای استحکام وحدت بهره برد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات