۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۱۶۱۸۰
در مدرسه علمیه عالی نواب؛

پنجاه و دومین کارگاه پایان نامه نویسی برگزار می شود

پنجاه و دومین دوره كارگاه پايان نامه نويسي ویژه طلاب برادر در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.
 پنجاه و دومین کارگاه پایان نامه نویسی

حجت الاسلام کاظم یزدانی، کارشناس ترویج مهارت های پژوهشی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: پنجاه و دومین دوره كارگاه پايان نامه نويسي چهارشنبه و پنج شنبه 18 و 19 مردادماه برگزار می شود.

وی با بیان این که این کارگاه پایان نامه نویسی در قالب 8 جلسه در طی دو روز برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به تقاضای بالای طلاب تا پایان مرداد دو دوره دیگر پایان نامه برگزار می شود که توسط پیامک به ثبت نام کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس ترویج مهارت های پژوهشی حوزه علمیه خراسان بستر‌سازي آموزش پژوهش محور، ملاك‌هاي انتخاب موضوع، جمع‌آوري منابع مرتبط، نحوه تنظيم طرح‌نامه(پلان)، چگونگي فيش‌برداري از منابع، شيوه نگارش و سامان‌دهي سرفصل‌ها و شناسايي و رفع نکات منفی در پايان نامه‌نويسي، راه‌ها و شيوه‌هاي درست‌نويسي پایان نامه را از اهداف این کارگاه عنوان کرد.

وی با بیان این که در این کارگاه طلاب فارغ التحصیل سطح 3 و 4 متقاضی مدارک علمی این سطوح که مشغول تدوین پایان نامه هستند شرکت می کنند، بیان کرد: طلابی که شرايط آنان براي ورود به مرحله تدوين پايان نامه محرز شده می توانند در این كارگاه‌هاي اصول و فنون پايان‌نامه‌نويسي كه به همت معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان برگزار می شود شرکت کنند.

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که پس از هر دوره از نظر نوع تدریس، نوع و زمان برگزاری و نوع برخورد همکاران در طی برگزاری دوره نظرسنجی می شود، گفت: بر اساس آمارها تا کنون بیش از 90 درصد رضایت از کارگاه ها وجود داشته است./864/ت303/ب1

ارسال نظرات