۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۱۶۲۵۰
لاریجانی:

امیدواریم مسیری جدید در فعالیت‌های اقتصادی باز شود

رئیس مجلس شورای با اشاره به حضور میهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور، گفت: امیدواریم حضور نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم تحلیف مسیر جدیدی در زمینه‌های اقتصادی ایجاد کند.
علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز شنبه 14 مرداد پس از قرائت سوگند حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور، گفت: حضور قریب به اتفاق نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف دال بر اهمیت این جلسه و اهتمامی است که نمایندگان برای سوگند و پایبندی رئیس‌جمهور دارند.

وی اضافه کرد: بنده از حضور میهمانان خارجی نیز تشکر می‌کنم. این روزی است که آغاز راهی جدید برای پویایی در فعالیت‌های اقتصادی کشور است و حضور کشورهای مختلف در این جلسه نشانگر این است که علاقمندند با ایران در ابعاد مختلف همکاری داشته باشند و همانطور که رئیس‌جمهور محترم هم فرمودند ما در سال‌های آینده به این همکاری افتخار می‌کنیم و آن را موجب ایجاد صلح در منطقه و جهان می‌دانیم.

لاریجانی تأکید کرد: امیدوارم دولت جدید بتواند در راه خود توفیق پیدا کند و بار مسؤولیت را به دوش بکشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با آرزوی توفیق برای حسن روحانی از دولت خواست که در اسرع وقت دولت آینده را معرفی کند تا کابینه جدید با نفس جدید کارها را به پیش ببرد./۸۵۶/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات