۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۲۸۵

اعتراض نماینده مجلس به هتاکی نشریه مجازی به مردم آذربایجان

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نسبت به هتاکی و توهین یک نشریه مجازی به مردم آذربایجان اعتراض کرده و خواستار پیگیری و ریشه یابی تفکرات ضد وحدت ملی در فضاهای مجازی شد.
محمد حسین فرهنگی

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمدحسین فرهنگی با صدور اطلاعیه ای اظهار کرده است: گروهی زیر عنوانی که خود، یادآور وحشیت و آدمکشی در تاریخ است، بار دیگر به مردم تبریز و آذربایجان اهانت کرده اند، این کینه ورزی ها انتقام از مردمی است که در طول تاریخ همواره در مقابل اینان و اربابانشان ایستاده و همواره در مبارزه با استعمار و استبداد پیشتاز بوده اند.
در این اطلاعیه آمده است: نسبتی به مردمی داده اند که در فضاهای ورزشی برخلاف بسیاری از هواداران تیم ها که در شرایط عدم موفقیت به تیم خودشان هم اهانت می کنند، در پایان بازی اخیر تراکتورسازی با پیروزی تهران، با متانت و ادب فریاد زدند: عیبی یوخ، یعنی عیبی ندارد و مهم نیست و در بازی های بعدی جبران می کنید، 
آیا این مردم سزاوار نسبتی است که به آنان داده اید یا شما که نام خود را از یونان باستان و اصطلاحی برگرفته اید که یادآور صحنه های کشتار بردگان بی پناه، برای لذت و تفریح امپراطوران و اربابان ستمگر می باشد؟
فرهنگی ادامه می دهد: در تماس با مسئولان مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کردند این نشریه مجازی و بدون مجوز است که درخواست شد موضوع را پیگیری و منشا داخلی و خارجی آن را بیابند و برخورد مقتضی با برهم زنندگان وحدت ملی به عمل آید. 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه می دهد: از مسئولان قضایی به عنوان مدعی العموم و مسئولان اطلاعاتی و پلیس فتا انتظار داریم با پیگیری و ریشه یابی منشا این قبیل تفکرات که در تقابل کامل با امنیت ملی است، اقدامات مناسبی برای برخورد با مجرمان به عمل آورند‌.
گفتنی است، پس از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران، یکی از نشریات ( گلادیاتور سرخ ) در فضای مجازی با تیترهای ضد اخلاقی و علیه مردم ترک زبان مطالب توهین آمیز درج کرده بود./۹۳۵/د
۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات