۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۱۶۸۶۵
آیت الله حسینی بوشهری:

اقتدار رهبر انقلاب عرصه را بر دشمنان داخلی و خارجی تنگ کرده است

آیت الله حسینی بوشهری گفت: ابهت امام خمینی(ره) و امروز اقتدار رهبري عرصه را بر دشمنان داخلي و خارجي تنگ كرده است.
آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: از زمان پيروزي انقلاب ما با دو تهديد از درون و بيرون مواجه بوده ايم و مزدوان داخلي براي اربابان خود خوش رقصي مي كردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: تهديدات بيروني پس از پيروزي انقلاب اسلامي همواره بوده است و ميدان دار همه اين صحنه ها كه با این تهدیدات مقابله كرد در وهله نخست امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبري است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: ابهت امام خمینی(ره) و امروز اقتدار رهبري عرصه را بر دشمنان داخلي و خارجي تنگ كرده است.

وی افزود: عنصر دوم مقابله با تهدیدات دشمن ملت ايران بوده كه تا پاي جان در همه صحنه ها ايستاده است و شهدا تقديم كرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری عنصر سوم مقابله با دشمن را نيروي هاي مسلح و به ويژه نيروي سپاه و بسيج عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه با اين تعبير امام آميخته است که «اگر سپاه نبود كشور هم نبود»؛ سپاه ميدان دار كشور است و هرجا كه مشكلي بود سپاه در خط مقدم دفاع قرار داشت.

وی ادامه داد: سپاه در اين ميدان براي دفاع از كشور ملت ايران شهيد تقديم كرده است و هرگز در طول تاريخ اين كشور فراموش نخواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم از تلاش های خالصانه سردار جمیری تشکر کرد و گفت: از تلاش هاي مخلصانه سردار جميري تشكر مي كنم از برادر متعهد سردار رزمجو به خاطر پذیرش این مسؤولیت تقدیر می کنم. لحظه لحظه خدمت سردار جمیری از ذهن مردم استان بوشهر فراموش نخواهد شد.

گفتنی است آیت الله حسینی بوشهری با اهدای لوح تقدیر از تلاش های خالصانه سردار جمیری فرمانده سابق سپاه استان بوشهر تجلیل کرد./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات