۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۱۷۰۱۲
ابطحی:

مسأله تعلیم و تربیت در رأس توجه مسؤولان باشد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با تأکید بر این موضوع که مسؤولان باید صدای مظلومیت مردم را بشنوند، گفت: قطعا اولین و مهم‌ترین مسأله‌ای که امروز باید در رأس توجه مسؤولان باشد، موضوع تعلیم و تربیت است.
محمد جواد ابطحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد در نطق میان دستور در پارلمان، گفت: قطعا رفتار نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای در سلفی انداختن با خانم موگرینی در شأن مجلس نبود.

وی افزود: پرداختن بیش از حد به قضیه سلفی نمایندگان به صلاح نیست و نباید رسانه‌ها به این قضیه دامن بزنند. ضمن اینکه نمایندگانی که سلفی انداخته بودند از رفتار خود عذرخواهی کرده‌اند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که مسؤولان باید صدای مظلومیت مردم را بشنوند، بیان داشت: قطعا وظیفه مسؤولان این است که فریاد مظلومانی که در حوزه‌های مختلف با مشکل رو به رو هستند را بشنوند. صاحبان اندیشه و قلم نیز باید به مسائل مردم توجه کنند.

ابطحی در پایان گفت: قطعا اولین و مهم‌ترین مسأله‌ای که امروز باید در رأس توجه مسؤولان باشد، موضوع تعلیم و تربیت است./۸۵۶/
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات