۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۱۷۴۸۲
از سوی جمعیت قولنا و العمل لبنان:

مراسم سالروز پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه برگزار شد

مراسم یازدهمین سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه از سوی جمعیت قولنا و العمل این کشور برگزار شد.
شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت قولنا و العمل لبنان به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه سال 2006 مراسمی را در منطقه شتورا برگزار کرد.

به مدرسه مقاومت افتخار می کنیم

شیخ احمد القطان رییس این جمعیت مساله فلسطین را مادر همه مسائل امت اسلامی و آزادگان جهان توصیف کرد و گفت: ما در دوران پیروزی های مستمر و پی در پی مقاومت عظیم قرار داریم. هنگامی که توکل بر خداوند متعال باشد و بدانید که نیروهایی حضور دارند که می دانند با چه کسی می جنگند دیگر نباید فکر شکست را نیز در ذهن پروراند.

وی افزود: ما به مدرسه مقاومت افتخار می کنیم زیرا مقاومت به شیعه و سنی و مسیحی و همه آزادگان جهان تعلق دارد و به هر که می خواهد در این پیروزی با ما شریک باشد خوشامد می گوییم.

این روحانی اهل تسنن درباره فتنه گران میان شیعه و سنی تصریح کرد: این افراد می خواهند قدرت موجود در جهان اسلام یعنی وحدت اسلامی را نابود کنند. وحدت ملی و اسلامی عامل قدرت لبنان و وحدت میان آزادگان با طوایف و مذاهب مختلف نیز عامل قدرت جهان به شمار می آید.

در هر مکان مورد نیاز وارد عمل می شویم

نوار الساحلي نماینده فراکسیون الوفاء للمقاومت پارلمان لبنان خاطرنشان ساخت: این پیروزی ها بر اساس پایبندی به قاعده ملی و طلایی ارتش، ملت و مقاومت بدست آمد و همه حتی کسانی که در سیاست با ما اختلاف نظر دارند بر این مساله اذعان می کنند.

وی ادامه داد: جنگ همچنان ادامه دارد و ما در کنار ارتش لبنان و سوریه به نبرد می پردازیم. به صراحت اعلام می کنیم که هر جا نیاز باشد وارد عمل خواهیم شد و از ارتش لبنان در مبارزه با تروریسم تکفیری حمایت می کنیم.

مقاومت به همه لبنان تعلق دارد

خانم فیرا يمين عضو شورای سیاسی جنبش المرده گفت: هنگامی که مقاومت اسلامی در جرود عرسال به پیروزی رسید از حمایت ارتش ملی برخوردار بود و این همبستگی میان ارتش و مقاومت با سیاست های زودگذر و سخنرانی ها فریبنده دچار خدشه نمی شود.

وی تأکید کرد: محور ما به پیروزی رسید ولی تفاوت ما با بقیه این است که پیروزی را تنها برای خود نمی دانیم بلکه آن را متعلق به همه کشور توصیف می کنیم. 

این فعال سیاسی خاطرنشان ساخت: زمانی که تصمیم گرفتیم مقاومت کنیم هیچگاه مقاومت را در بُعد مصالح و اهداف و پست و مقام قرار نداریم بلکه مقرر کردیم در راستای دفاع از وطن به مقاومت بپردازیم.

به حق آزادی و بازگشت پایبندیم

ابو کفاح غازي نماینده جنبش ملی آزادی فلسطین گفت: حوادث نشان دادند که دشمن صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای طمع ورزی قائل نیست و مقاومت تنها گزینه ای است که درایت خود را در لبنان و فلسطین به اثبات رسانده است.

وی افزود: ما به حق خود در آزادی و بازگشت پایبند هستیم و مقاومت و انتفاضه و وحدت ملی را کوتاه ترین راه برای شکست دشمن و آزادی فلسطین و مقدسات می دانیم./980/ب901/د

ارسال نظرات