۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۱۷۶۸۵

واکنش سفیر سوریه در ایران به شهادت شهید محسن حججی

سفیر سوریه در تهران گفت که خون‌هاى مطهر شهید محسن حججى پیروزى را بر تروریسم تکفیرى رقم مى‌زند و در وجدان ملتهاى منطقه زنده خواهد ماند.
شهید حججی

به گزارش خبرگزاری رسا، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران در واکنش به شهادت شهید محسن حججی به دست داعش، گفت: جنایت خون بار تشکیلات تروریستى داعش در حق شهید محسن حججى در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایتها و کشتارهاى وحشیانه تشکیلات تروریستى تکفیرى در سوریه، عراق و منطقه است.

سفیر سوریه مسؤولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه را متوجه حامیان تروریستهاى تکفیرى در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه که از لحاظ مادى و فکرى تروریستهاى تکفیرى را در راستاى تحقق نقشه هاى خود براى تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستى شکل گرفته است، مى داند.

عدنان محمود تأکید کرد دستاوردهاى بزرگ راهبردى جبهه مقاومت و هم پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستى تکفیرى در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه هاى حامیان آنان در کل سرزمین سوریه و منطقه با شدت تمام، ادامه خواهد یافت.

سفیر سوریه اشاره نمود که خون هاى مطهر شهید محسن حججى و دیگر شهدا، پیروزى هاى راهبردى اى را علیه تروریسم تکفیرى رقم خواهد زد و بر اعتقاد، اراده و عزم ملتهاى منطقه تا ریشه کن کردن تروریسم تکفیرى و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه مى افزاید.

عدنان محمود صمیمانه ترین مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن حججى وملت برادر ایران و رهبرى حکیمانه آن، ابراز داشته و تأکید نمود که نام وى با حروف نورانى در وجدان ملت خود و دیگر ملتهاى منطقه و همه انسانیت زنده خواهد ماند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات