۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۱۸۴۴۶
آیت‌الله حیدری:

تفکرات اندیشمندان اسلامی باید صادر شود

یکی از علمای عراق درباره لزوم اثرگذاری اندیشمندان اسلامی بر غربی‌ها گفت: همان‌گونه که تفکرات برخی از دانشمندان غربی در بین طلاب و دانشجویان ما خریدار دارد، ما هم باید کاری کنیم که تفکرات اندیشمندان بزرگ ما مثل ابن‌سینا، ملاصدرا و غیره به دانشگاه‌ها و مجامع علمی آنان راه پیدا کند.
آیت الله کمال حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب حوزه علمیه «مشکات» استان تهران امروز با آیت‌الله سیدکمال حیدری از علمای عراق مقیم شهر مقدس قم در محل دفتر معظم له در شهر قم دیدار کردند که موضوع این دیدار صمیمانه پیرامون «حوزه و لزوم تحول در آن» بود.

آیت‌الله حیدری درباره لزوم اثرگذاری اندیشمندان اسلامی بر غربی‌ها گفت: همان‌گونه که تفکرات برخی از دانشمندان غربی در بین طلاب و دانشجویان ما خریدار دارد و در همایش‌ها و نمایشگاه‌های کتاب، آثار این متفکرین طرفدار دارد، ما هم باید کاری کنیم که تفکرات اندیشمندان بزرگ ما مثل ابن‌سینا، ملاصدرا و غیره به دانشگاه‌ها و مجامع علمی آنان راه پیدا کند و بر آنان تأثیر بگذارد.

مرجع دینی شیعیان در مورد جهت‌گیری اصلی طلاب در دروس حوزوی اظهار کرد: شما طلاب عزیز باید همت و جهت‌گیری اصلی خود را به مطالعه عمیق قرآن و مباحث تفسیری معطوف کنید و سعی کنید مباحث کلیدی و پایه را هم بسیار قوی بخوانید./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

ارسال نظرات