۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۱۹۲۵۰
مدیرکل فرهنگ ارشاد لرستان خبر داد؛

برگزاری «جشنواره ملی آیات» در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری دومین جشنواره ملی قرآنی با عنوان «آیات» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تبیین و ترویج برنامه های قرآنی در استان برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی جشنواره ملی آیات قرآن و عترت که در فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: دی ماه سال جاری استان لرستان میزبان جشنواره ملی آیات است.

حجت الاسلام حنان با اشاره به اینکه جشنواره ملی آیات با هدف تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می شود، افزود: فراخوان شرکت در این جشنواره اعلام شده است.

وی در ادامه عنوان داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات ارسال کنند.

با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت فعالان حوزه قرآن و عترت افزود: این اقدامات با هدف برگزاری کردن هدفمند جشنواره قرآنی آیات صورت می گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: برای بهره مندی و هدفمند برگزار شدن این جشنواره باید از ظرفیت کانون مساجد، انجمن قرآن و عترت در استان استفاده شود.

وی با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم در جهت برگزاری با شکوه این جشنواره از سوی حوزه قرآن و عترت در استان یادآور شد: افزون بر این جشنواره در طول سال نیز برنامه های قرآنی برگزار می شود./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات