۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۱۹۳۹۸
از سوی گروه تبلیغی هفت آسمان؛

مستند نقش یهود در عاشورا ساخته می شود

مسؤول گروه تبلیغی هفت آسمان از ساخت مستندی با هدف بررسی نقش یهود در جریان عاشورا و شهادت امام حسین(ع) به مناسبت ماه محرم خبر داد.
مستند

حجت الاسلام اسماعیل شهروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی هفت آسمان عنوان کرد: این گروه تبلیغی در سال جاری برنامه های متنوعی را در راستای تولید مستند و فیلم کوتاه در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: یکی از مستندهایی که در مرحله پیش تولید قرار دارد، « نقش یهود در عاشورا» است که به بررسی نقش یهود در جریان عاشورا و شهادت امام حسین(ع) می پردازد.

مسؤول گروه تبلیغی هفت آسمان تصریح کرد: این مستند به صورت کارشناس محور تولید می شود و کارشناسان تاریخ اسلام در این مستند به تحلیل موضوع مورد نظر از دیدگاه تاریخ و روایات می پردازند.

حجت الاسلام شهروز با اشاره به دیگر آثار این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: ساخت مستندی با موضوع پول و دلار از دیگر برنامه های گروه تبلیغی هفت آسمان است که بنابر فرموده رهبر انقلاب که فرمودند جادوی پول دشمن را باطل کنید، این اثر به بررسی نقش دشمن در فتنه پولی در کشور می پردازد.

وی اضافه کرد: مستند«پول و دلار» یک مستند ترکیبی است که در آن علاوه بر استفاده از نظرات کارشناسان اقتصادی، از کلیپ و فیلم هایی با موضوع فتنه پولی دشمن و همچنین سخنان رهبر انقلاب در این موضوع استفاده می شود.

مسؤول گروه تبلیغی هفت آسمان تأکید کرد: روند ساخت نهایی این دو اثر مستند از مهرماه آغاز می شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، مؤسسه رسانه ای اوج در ساخت این آثار از ما حمایت می کند و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نیز با مطالعه طرح این آثار، قول همکاری و حمایت داده است.

وی ادامه داد: یک فیلم کوتاه نیز با موضوع ریاکاری در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلمنامه آن آماده شده که به احتمال فراوان تا پایان شهریور ماه مراحل ساخت آن به پایان می رسد.

حجت الاسلام شهروز ابراز کرد: در روند ساخت این آثار سه نفر از طلاب هنرمند که در زمینه ساخت مستند و فیلم کوتاه تخصص دارند با ما همکاری می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ساخت این آثار بتواند جامعه را نسبت به آسیب ها و موضوعات مختلف آگاه کرده و راه حل مناسبی برای رفع مضعلات دینی، اجتماعی و اقتصادی ارائه دهد./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات