۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۱۹۵۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

راهپیمایی کاروان نشاط غدیر در بجنورد/ ضرورت خارج کردن غدیر از مظلومیت

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به راهپیمایی و حرکت کاروان نشاط غدیر در استان به مناسبت عید غدیر، گفت: باید تلاش شود غدیر از مظلومیت خارج شود.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن عید غدیر اظهار کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت در استان حرکت کاروان نشاط غدیر در مرکز استان است.

وی افزود: پارسال افزون بر برنامه‌های معمول سطح استان در حوزه غدیر، اقدام ابتکاری برگزاری راهپیمایی از میدان شهید به سمت پارک شهر بجنورد صورت گرفت که با استقبال زیادی روبرو شد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه پارسال عموم مردم از این حرکت راضی بودند، تصریح کرد: باید امسال موضوع غدیر برجسته‌تر شده و راهپیمایی و حرکت کاروان نشاط غدیر باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی با یادآوری ضرورت فضاسازی مناسب و پخش رسانه‌ای پیاده‌روی روز غدیر به‌صورت زنده، اضافه کرد: در این مراسم کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات و سایر جوایز ارزنده به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه باید کاروان نشاط غدیر به‌گونه‌ای برپا شود که این حرکت اثرگذار و تکمیلی باشد، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود غدیر از مظلومیت خارج شود.

ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای غدیر

محسن زاهداحمدی، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان خراسان شمالی هم در این نشست با تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها در ایام دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: در حوزه کار رسانه‌ای نباید تنها صداوسیما مدنظر باشد بلکه لازم است از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی هم بیش از پیش استفاده شود.

وی اضافه کرد: در بحث محتوایی غدیر در کار رسانه‌ای ضعف وجود دارد؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود متولیان در این کار ورود کنند تا رسانه‌ها برای تبیین غدیر و دهه امامت و ولایت فعالیت بیشتر و بهتری داشته باشند.

زاهداحمدی تصریح کرد: در این راستا ضروری است ستاد گرامیداشت غدیر خراسان شمالی پیوست رسانه‌ای تدوین کند تا از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری ویژه‌برنامه عید غدیر در مکان مشخص و ثابت، اظهار کرد: انتظار می‌رود به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ظرفیت رسانه‌ها بر روی یک یا دو برنامه مشخص گرامیداشت عید غدیر متمرکز شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات