۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۲۰۰۳۱

بازدید آیت الله بوشهری از پژوهشکده امر به معروف

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با حضور در پژوهشکده امر به معروف نهی از منکر با مسؤولان این پژوهشکده دیدار و از بخش های گوناگون آن بازدید کرد.
آرم پژوهشکده امر به معروف بازدید آیت الله بوشهری از پژوهشکده امر به معروف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه های علمیه و امام جمعه قم صبح امروز با حضور در پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر با مسؤولان این پژوهشکده دیدار و از بخش های گوناگون آن بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله حسینی بوشهری در این بازدید از نزدیک در جریان روند کارها  فعالیت های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفت و محصولات مکتوب و کتاب های این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار حجج اسلام محمد حسین فلاح زاده، محمد علی معلی رییس پژوهشکده امر به معروف، شریفی، مهدی پور و احمدی از دیگر مسؤولان و دست اندرکاران این مرکز پژوهشی حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام معلی گزارش کوتاهی از برنامه های انجام شده و برنامه های آینده پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر ارائه کرد و حجت الاسلام احمدی مسؤول فضای مجازی این مرکز نیز به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت های این پژوهشکده در عرصه فضای مجازی و اینترنت پرداخت.

همچنین مسؤولان پژوهشکده امر به مروف و نهی از منکر از تدوین دانشنامه جامع امر به معروف و نهی از منکر خبر دادند و خواستار حمایت جدی نهادهای گوناگون کشور به ویژه حوزه های علمیه شدند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در جریان این بازدید با تقدیر از فعالیت های پژوهشکده امر به معروف ونهی از منکر، احیای امر به معروف در جامعه را ضروری دانست و تأکید کرد که با تمام ظرفیت باید کار شود تا شاهد احیای این فریضه الهی در جامعه و کشور باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: معروف و منکرهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بحث های جدیدی به شمار می رود و فضای جدیدی در جامعه باز می کند، امر به معروف و نهی از منکر چتر گسترده ای بر تمام احکام دین است یعنی این فریضه امر فراگیری است که می تواند همه دین را پوشش دهد./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات